Ο διεθνής πάροχος ταξιδιών και φιλοξενίας Sonders & Beach παρουσίασε τον πρώτο δείκτη LGBTQ+ της ταξιδιωτικής βιομηχανίας με τεχνητή νοημοσύνη.

Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την εταιρεία παροχής τεχνολογίας The Data Appeal Company, το ευρετήριο αναλύει διαδικτυακά περιεχόμενα, σχόλια και κριτικές χρηστών για προορισμούς, ξενοδοχεία και φορείς εκμετάλλευσης για να παρέχει αξιολογήσεις σε πραγματικό χρόνο με βάση το φύλο και τη συμμετοχή LGBTQ+.

Ο δείκτης είναι η πιο πρόσφατη βελτίωση στο πρόγραμμα διαπίστευσης και πιστοποίησης LGBTQ+ . Χρησιμεύει ως κρίσιμο εργαλείο για τα μέλη για να συγκρίνουν τις υπηρεσίες τους με ανταγωνιστές, να ενισχύσουν τις προσφορές τους στην κοινότητα LGBTQ+ και να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών για να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Ένα ταξίδι LGBTQ+ σε Βιομηχανία 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι ένα ισχυρό και σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι μια βιομηχανία 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων και περιλαμβάνει περισσότερο από το 10% όλων των ταξιδιωτών. Στην Ευρώπη, σημειώθηκαν 67 εκατομμύρια αφίξεις τουριστών LGBTQ+ το 2023. Αυτό αντιπροσωπεύει οικονομική αξία 55 δισεκατομμυρίων ευρώ και αύξηση 27,9 % σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Συμμαχία Ταξιδιών LGBTQ+ ( ΕΛΤΑ ).

Τα ΕΛΤΑ, τα οποία προσφέρουν μια ετήσια πλατφόρμα για τους ηγέτες του κλάδου και τους θεσμούς για να συζητήσουν τα ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς στην Ευρώπη, πραγματοποίησαν την πρόσφατη συνάντησή τους στις Βρυξέλλες του Βελγίου υπό την υψηλή αιγίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Εστιάζοντας στη γενική κατάσταση του τουρισμού LGBTQ+, οι συμμετέχοντες περιελάμβαναν σημαντικούς παίκτες όπως AccorHotels, BestWestern, EasyJet, European Travel Commission, Sojern, ENIT, Visit Malta, Visit Brussels και ECTAA (Ευρωπαϊκή Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτορείων & Tour Operators).

Ο Alessio Virgili, Διευθύνων Σύμβουλος & Ιδρυτής του Sonders & Beach Group, είναι επίσης πρόεδρος των ΕΛΤΑ. Στη συνάντηση, παρατήρησε τη σημασία της ενθάρρυνσης των εταιρειών να υιοθετήσουν πιο περιεκτικές πολιτικές που να ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τους στόχους της Ευρώπης για τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμμετοχή.

«Η αυξανόμενη δύναμη του καταναλωτή LGBTQ+ στα ταξίδια προσφέρει μια πολύτιμη ευκαιρία για τις εταιρείες να υιοθετήσουν πολιτικές χωρίς αποκλεισμούς μέσω πιο αφοσιωμένης εκπαίδευσης και διεθνώς αναγνωρισμένων πιστοποιήσεων», σημείωσε. “Οι προορισμοί πρέπει να λάβουν συγκεκριμένες ενέργειες που εγγυώνται ένα ασφαλές και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον για την LGBTQ+ κοινότητα πέρα ​​από την απλή αναφορά τους για σκοπούς μάρκετινγκ.”

Σύμφωνα με τον Virgili, πρωτοβουλίες όπως το πρόγραμμα πιστοποίησης QueerVadis LGBTQ+ της Sonders & Beach, που τώρα υποστηρίζεται από AI, είναι απαραίτητες για να βοηθηθούν οι οντότητες να πληρούν τα αυστηρά ρυθμιστικά πρότυπα και τα πρωτόκολλα που είναι απαραίτητα για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες LGBTQ+ βιώνουν ένα σεβαστό και πλήρως φιλόξενο περιβάλλον.

«Αυτές οι πιστοποιήσεις διαβεβαιώνουν τους ταξιδιώτες ότι τα ξενοδοχεία, οι υπηρεσίες ή οι προορισμοί που προστατεύουν τους προσφέρουν πραγματικά την ελευθερία να είναι ο εαυτός τους χωρίς φόβο παρενόχλησης ή κρίσης», είπε.

Ο Δείκτης LGBTQ+ του AI Powered Engine

H QueerVadis χρησιμοποιεί πολύπλοκο αλγόριθμο που, μέσω της ισχυρής μηχανής τεχνητής νοημοσύνης του, αναλύει το διαδικτυακό περιεχόμενο από την άποψη της ένταξης φύλου. Συγκρίνει τα αποτελέσματα με ανταγωνιστές και προτείνει τους καλύτερους τρόπους δράσης για να κάνει έναν οργανισμό ή προορισμό πιο φιλόξενο και χωρίς αποκλεισμούς. Τα μέλη μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον τεράστιο πλούτο γνώσεων που δημιουργεί για να λάβουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις σε επενδύσεις και υπηρεσίες και να εστιάσουν καλύτερα τις καμπάνιες μάρκετινγκ ώστε να ευθυγραμμιστούν με τις προσδοκίες των πελατών LGBTQ+ και τους στόχους βιωσιμότητας των οργανισμών. Μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί σε ιστότοπους, πλατφόρμες, λογισμικό ή εφαρμογές μελών. Ενημερώνεται μία φορά το μήνα για να παρέχει περισσότερες ενημερωμένες αναγνώσεις της φήμης και των τάσεων, για να βοηθά τα μέλη να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την αποτελεσματικότητα των ενεργειών τους.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Η μοναδική, επαληθευμένη από τρίτους πιστοποίηση QueerVadis γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για την τουριστική βιομηχανία.

“Αποδεικνύει τη συμμόρφωση με τα κριτήρια ESG για ένα ευρύ φάσμα οργανισμών που περιλαμβάνουν το B Corps, εταιρείες εισηγμένες στο χρηματιστήριο, εταιρείες που αναζητούν επενδύσεις ή εκείνες που επιδιώκουν τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ”, δήλωσε ο Virgili.

Και πρόσθεσε: «Δεν πρέπει να υποτιμάται ότι οι OTA, όπως η Booking.com, αρχίζουν επιτέλους να θεωρούν μόνο τις πιστοποιήσεις τρίτων ως «έγκυρες» για τον προσδιορισμό μιας πραγματικά βιώσιμης επιχείρησης».

Αυξανόμενη Μέλη

Τα τρέχοντα διαπιστευμένα/πιστοποιημένα μέλη του QueerVadis περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τον Όμιλο ξενοδοχείων UNA, τα Leonardo Hotels, τον Ιταλικό Οργανισμό Τουρισμού (ENIT), το Best Western, τον Δήμο του Μιλάνου και τον Δήμο Crema. Η Leonardo Hotels Central Europe, με έδρα το Βερολίνο, είναι υπεύθυνη για ένα χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων σε χώρες που περιλαμβάνουν τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Πολωνία, την Τσεχική Δημοκρατία, την Ουγγαρία, την Ισπανία και την Ιταλία. Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει 84 ξενοδοχεία σε 37 περιοχές με περισσότερα από 14.500 δωμάτια.