Σύνταξη: tourismtoday.gr

Παρίσι και Βερολίνο έρχονται πιο κοντά. Η Γερμανία και η Γαλλία ξεκίνησαν νέα απευθείας δρομολόγια με τρένο υψηλής ταχύτητας ανάμεσα στις δύο πρωτεύουσες τους.

Η καινούργια διαδρομή, υπογραμμίζει μεταξύ άλλων τον ισχυρό δεσμό μεταξύ των δύο εθνών, ενώ αποδεικνύει την ικανότητα της Ευρώπης να προσελκύει περισσότερους ταξιδιώτες.

Το νέο δρομολόγιο που ξεκίνησε χθες εκτελείται από τη γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Bahn (DB), μία φορά την ημέρα προς κάθε κατεύθυνση, συνδέοντας τις δύο πρωτεύουσες.

Η νέα απευθείας γραμμή τρένου θα εκτελείται καθημερινά και θα διαρκεί περίπου οκτώ ώρες.

  • Θα αναχωρεί από το Παρίσι Gare de l’Est στις 9.55 π.μ. και θα φτάνει στο Berlin Hauptbahnhof στις 6.03 μ.μ.
  • Στην άλλη κατεύθυνση, το τρένο θα αναχωρεί στις 11.54 και θα φτάνει στις 19.55.

Στην πορεία θα κάνει στάση στο Στρασβούργο, την Καρλσρούη και τη Φρανκφούρτη. Τα εισιτήρια πωλούνται από 59 ευρώ, απλή μετάβαση.

Σύμφωνα με τους σιδηροδρομικούς φορείς, είναι η πρώτη που συνδέει τις δύο πρωτεύουσες «από το κέντρο της πόλης στο κέντρο της πόλης».

«Αυτή η δημιουργία μιας σύνδεσης συμβάλλει σε έναν κοινό στόχο των δύο χωρών μας: την προώθηση της κινητικότητας χωρίς άνθρακα, έγραψε στο Twitter ο Alain Krakovitch, διευθύνων σύμβουλος της TGV-Intercités.

Σε σύγκριση με το αεροπλάνο, το ταξίδι με τρένο μεταξύ Βερολίνου και Παρισιού παράγει μόνο το ένα εκατοστό των εκπομπών CO2».

Η Deutsche Bahn σχεδιάζει να κάνει τα τρένα πιο αξιόπιστα

Η φήμη της Γερμανίας για την ακρίβεια δεν έχει επεκταθεί τα τελευταία χρόνια στα τρένα της. Τόσο το 2022 όσο και το 2023, πάνω από το ένα τρίτο των τρένων μεγάλων αποστάσεων καθυστέρησαν, δείχνουν τα στοιχεία της DB.

  • Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανέφερε ότι μόνο το 60% των τρένων μεγάλων αποστάσεων ήταν στην ώρα τους, ορίζεται ότι έφτασαν λιγότερο από έξι λεπτά καθυστέρηση.
  • Σε απάντηση, η εθνική σιδηροδρομική εταιρεία εργάζεται για την επίτευξη πάνω από 75% ακρίβειας έως το 2027, με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τον εκσυγχρονισμό πολλών τμημάτων της σιδηροδρομικής υποδομής.

Οι βραχυπρόθεσμες κατασκευαστικές εργασίες, οι επισκευές σιδηροδρόμων, οι απεργίες του προσωπικού και τα ακραία καιρικά φαινόμενα ήταν οι κύριοι λόγοι για τις καθυστερήσεις.

Ο φορέας εκμετάλλευσης ελπίζει να βελτιώσει την κατάσταση το επόμενο έτος, εν μέρει προσθέτοντας περισσότερες υπεραστικές υπηρεσίες με λιγότερες στάσεις.

Από τον Οκτώβριο, επέτρεψε επίσης στους επιβάτες να κάνουν προκράτηση 12 μήνες νωρίτερα. Καθώς συνεχίζονται οι βελτιώσεις στις υποδομές, η DB ελπίζει ότι οι καθυστερήσεις θα αμβλυνθούν σταδιακά τα επόμενα δύο χρόνια.