Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) και ειδικότερα το Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού, στα πλαίσια των δράσεων εξωστρέφειας του Ιδρύματος, έχει αναπτύξει ένα δυναμικό σύνολο δράσεων και πολυεπίπεδων συνεργασιών με σημαντικούς επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού με στόχο την ισχυρή διασύνδεση του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με την αγορά εργασίας.
Φυσικό επακόλουθο των δράσεων αυτών ήταν η δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα εξειδικευμένου Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων– Executive MBA in Hotel Management».
Πρόκειται για ένα Διϊδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών σχεδιασμένο από ακαδημαϊκούς με σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο, με στόχο την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της ξενοδοχειακής αγοράς και της κατάλληλης μεταπτυχιακής εκπαίδευσης των ξενοδόχων, των στελεχών ξενοδοχείων και των εργαζομένων στην ευρύτερη ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Το πρόγραμμα απονέμει Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, με τίτλο «Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων– Executive MBA in Hotel Management».
Έχει κυρίως επαγγελματικό προσανατολισμό, απευθύνεται σε επαγγελματίες της ξενοδοχειακής αγοράς (πανεπιστημιακής εκπαίδευσης) και σε αποφοίτους πανεπιστημιακών τουριστικών τμημάτων
Οι αιτήσεις εγγραφής έχουν ήδη ξεκινήσει και ολοκληρώνονται στις 31 Ιουλίου 2022.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα έχει κυρίως επαγγελματικό προσανατολισμό και απευθύνεται:
- Σε επαγγελματίες της ξενοδοχειακής αγοράς (Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης), προσφέροντας τη δυνατότητα να εξελιχθούν ενώ εργάζονται στον ξενοδοχειακό κλάδο, μέσω των εξειδικευμένων γνώσεων, που προσφέρονται από καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
- Σε αποφοίτους πανεπιστημιακών τουριστικών τμημάτων, ανοίγοντας το δρόμο προς την ξενοδοχειακή αγορά, μέσω των εφαρμοσμένων γνώσεων και των ευκαιριών που προσφέρονται για καριέρα, σε συνεργασία με επιχειρήσεις του κλάδου.
Ο κλάδος της φιλοξενίας αλλάζει με έντονο ρυθμό. Το διαδίκτυο διευκολύνει τον παγκόσμιο ανταγωνισμό και δημιουργεί νέες ευκαιρίες και κινδύνους στο ξενοδοχειακό marketing. Οι ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών έχουν διαφοροποιηθεί, ενώ νέες πεποιθήσεις έχουν δημιουργηθεί σε σχέση με τα μοντέλα διαχείρισης των ξενοδοχειακών μονάδων. Η σημασία της καινοτομίας παίρνει νέες διαστάσεις και η διαχείριση κρίσεων (πανδημία) μπαίνει δυναμικά στο πεδίο των πιθανοτήτων. Η ευαισθησία της πελατείας απέναντι στην υγειονομική ασφάλεια, στα περιβαλλοντικά προβλήματα και τις ραγδαίες εξελίξεις της ψηφιακής τεχνολογίας, απαιτούν διαρκή επικαιροποίηση της διοικητικής στρατηγικής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο συγκεκριμένο link–> https://hotelmba.gr/.