Η παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά Skyscanner κυκλοφόρησε μια αποκλειστική νέα λύση στο εργαλείο επιχειρησιακής νοημοσύνης Travel Insight Vision με στόχο τον εντοπισμό της ανεκμετάλλευτης ζήτησης για νέες απευθείας υπηρεσίες πτήσεων.

Aυτό το νέο εργαλείο θα βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια να αξιοποιήσουν τα δεδομένα αναζήτησης και πρόθεσης για να προβλέψουν τη ζήτηση και να εντοπίσουν νέες και πιο κερδοφόρες ευκαιρίες διαδρομής.

Η ενότητα «Μη προστατευμένες διαδρομές» παρέχει μια πρώτη-τρισδιάστατη τμηματοποίηση δεδομένων για τον παγκόσμιο αεροπορικό τομέα, συνδυάζοντας δεδομένα χρονοδιαγράμματος πτήσεων με πληροφορίες σχετικά με τη ζήτηση των ταξιδιωτών.

Σε αντίθεση με άλλες πηγές δεδομένων που επικεντρώνονται σε ιστορικές ή ολοκληρωμένες κρατήσεις για σχεδιασμό δρομολογίων και διαχείριση αποδόσεων, η λύση της Skyscanner επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια να προβλέψουν και να κατανοήσουν τη μελλοντική ζήτηση για επανεκκίνηση ή δημιουργία νέων υπηρεσιών χωρίς στάση έως και 12 μήνες στο μέλλον.

Η ανάλυση κάθε διαδρομής περιλαμβάνει όγκους αναζήτησης και ανακατεύθυνσης, μέσες τιμές ναύλων και ποσοστά μετατροπής, με δυνατότητα φιλτραρίσματος ανά μήνα ταξιδιού.

Ο Michael Docherty , επικεφαλής των προϊόντων δεδομένων στο Skyscanner σχολίασε: «Με σημάδια ανάκαμψης στον ορίζοντα, ξεκλειδώνουμε ακόμη περισσότερα ασυναγώνιστα δεδομένα ζήτησης της Skyscanner για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας σε ολόκληρο τον τομέα των αερομεταφορών να κατανοήσουν τις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η νέα μας ενότητα Unserved Routes στο Travel Insight Vision έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια, επιτρέποντάς τους να προβλέπουν καθημερινή ζήτηση στην αγορά, να δημιουργούν επιχειρηματικές περιπτώσεις για επανεκκίνηση συγκεκριμένων απευθείας δρομολογίων ή ακόμη και να επεκτείνονται σε νέες. Συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τις δυνατότητες και τη λειτουργικότητα του Travel Insight Vision για να το κάνουμε σε λύση για κάθε οργανισμό που θέλει να κατανοήσει τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αεροπορία. ”

Το Travel Insight Vision είναι η τελευταία προσφορά στη σουίτα προϊόντων Travel Insight της Skyscanner για την ταξιδιωτική βιομηχανία, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα των τρεχουσών επιδόσεων, των τάσεων και των πληροφοριών της αγοράς των αερομεταφορών. Αυτά τα προϊόντα βοηθούν τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες να σχεδιάσουν διαδρομές και να βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση εσόδων, τα αεροδρόμια βρίσκουν νέες ευκαιρίες και οι τουριστικοί πίνακες και οι έμποροι προορισμού κατανοούν καλύτερα τη ζήτηση των ταξιδιωτών.