Οι διαφημιστές ταξιδίων στο Facebook δεν χρειάζεται πλέον να περιμένουν μέχρι οι παραθεριστές να επιλέξουν τον επιθυμητό προορισμό τους για να ξεκινήσουν τη διαδικασία προσέλκυσής τους, καθώς το facebook εισήγαγε ένα νέο προϊόν για τη διαφήμιση ταξιδίων. Πρόκειται για το εργαλείο “Trip Tription”, το οποίο στοχεύει τους χρήστες προτού επιλέξουν έναν προορισμό.

Το “Trip Tription” αποτελεί ένα ξεχωριστό προϊόν από τις δυναμικές διαφημίσεις του Facebook για ταξίδια και υποστηρίζει τις υπάρχουσες επιλογές στόχευσης του κοινωνικού δικτύου και λειτουργεί στο περιβάλλον του Facebook, Instagram και Facebook Audience Network.

Η επικεφαλής του τομέα ταξιδίων στο Facebook, Christine Warner, ανέφερε ότι σύμφωνα με την έρευνα του εν λόγου κοινωνικού δικτύου, υπάρχει μια διαφορά 43 ημερών μεταξύ της απόφασης για ταξίδια και της απόφασης του προορισμού για το ταξίδι. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στον σχεδιασμό του ταξιδιωτικούς τους προορισμού μέσω κινητών συσκευών και για το λόγο αυτό απαιτούν εξατομίκευση.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν οι διαφημίσεις ταξιδιού: Ένας φοιτητής ενδιαφέρεται για διακοπές την άνοιξη στην παραλία και εξετάζει τις σελίδες που σχετίζονται με τα ταξίδια, αλλά δεν έχει αποφασίσει μια ακριβή τοποθεσία. Από εκεί, οι διαφημιστές ταξιδιών μπορούν να προωθήσουν διαφημίσεις στο φοιτητή που προωθούν πτήσεις ή προσφορές ξενοδοχείων.

Σύμφωνα με έρευνα της GfK από το Facebook, το 68% των millennials χρησιμοποίησε το Facebook για να βρει ιδέες για τα πιο πρόσφατα ταξίδια, ενώ το ποσοστό αυτό ήταν 60% για το Instagram.