Ο Οργανισμός Τουρισμού της Βαρσοβίας και το Γραφείο της Συνεδρίων αποκάλυψαν το νέο λογότυπό τους ως μέρος της ανασχεδιασμού του Οργανισμού Τουρισμού της Βαρσοβίας.

Στόχος του ήταν να δημιουργήσει ένα λογότυπο που θα επιτρέπει στα μέλη του να ταυτιστούν με αυτό. Η ιδέα πίσω από το λογότυπο ήταν να προσκαλέσει νέους εταίρους να συνεργαστούν μαζί τους, αλλά και να διευκολύνουν τη συνεργασία με τα σημερινά μέλη του Συλλόγου.

Το γράμμα W χρησιμοποιείται ως σημάδι δεδομένου ότι αυτό το σύμβολο επικαλείται πολλές έννοιες και αντιστοιχεί σε μεγάλο βαθμό με όλα όσα είναι η Βαρσοβία.

Το λογότυπο περιλαμβάνει μια αναφορά στο στυλ του νέον ενώ προσπαθεί να διατηρήσει την ελαφρότητα και την απλότητα του συνολικού αποτελέσματος. Προφανώς, κάνει μια αναφορά στην γεωγραφία της πόλης – τις δύο περιοχές που συνδέονται με τον ποταμό Βιστούλα. Η τυρκουάζ παλέτα χρωμάτων παρουσιάζει το συνδυασμό δύο βασικών τομέων δραστηριότητας – του τουρισμού αναψυχής (ανοιχτό πράσινο) και του επιχειρηματικού τουρισμού (μπλε).