Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το 2023, τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης  μεγάλης κλίμακας θα φέρουν ένα κύμα μετασχηματισμού στον κόσμο και στα ταξίδια.

Ο κινεζικός Ctrip Group κυκλοφόρησε το πρώτο μεγάλης κλίμακας κάθετο μοντέλο της τουριστικής βιομηχανίας AI για κρατήσεις το Ctrip Asking, συνεχίζοντας να επενδύει στην τεχνολογία.

Επί του παρόντος, το μοντέλο μεγάλης κλίμακας της Ctrip έχει ξεκινήσει διαδικτυακές εσωτερικές δοκιμές.

Με την επίσημη κυκλοφορία του, θα απαντήσει σε διάφορες ερωτήσεις χρηστών που σχετίζονται με ταξίδια, όπως συμβουλές προορισμού και κρατήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων κ.λπ.

Ο όμιλος έχει επενδύσει πολλά στη δημιουργία μιας «αξιόπιστης βάσης δεδομένων απαντήσεων» για την τουριστική βιομηχανία.
Με έξυπνους αλγόριθμους, επαληθεύει και σχηματίζει την “κατάταξη φήμης Ctrip” για συνήθως προτεινόμενα θέματα που σχετίζονται με ξενοδοχεία, αξιοθέατα και δρομολόγια.

Οι τρέχουσες δυνατότητες του νέου μοντέλου AI

  • Θα παρέχει υπηρεσίες για αναζήτηση και καθοδήγηση κρατήσεων με βάση τις ρητές ανάγκες των χρηστών.
    Οι χρήστες μπορούν να στείλουν απευθείας μηνύματα κειμένου ή φωνητικά μηνύματα σε φυσική γλώσσα για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων, ξενοδοχείων και άλλων προϊόντων.
  • Θα προσφέρει έξυπνες υπηρεσίες ταξιδιωτικών συστάσεων για χρήστες με αναποφάσιστες ανάγκες.
    Όταν οι χρήστες εκφράζουν τις ιδέες τους, θα μπορεί να προτείνει ταξιδιωτικούς προορισμούς, ξενοδοχεία, αξιοθέατα, επιλογές προγραμματισμού δρομολογίων και επιλογές κράτησης με έκπτωση.

Επιπλέον, η Ctrip έχει δημιουργήσει τηλεφωνικά κέντρα που καλύπτουν πολλές χώρες για την παροχή συνεχών υπηρεσιών στους χρήστες μέσω δεκάδων χιλιάδων εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και ενός παγκόσμιου ενοποιημένου προτύπου εξυπηρέτησης 24/7.

Η πολύγλωσση εξυπηρέτηση πελατών τεχνητής νοημοσύνης είναι ένα σημαντικό συμπλήρωμα στις παγκόσμιες δυνατότητες εξυπηρέτησης της Ctrip. Οι πολύγλωσσες υπηρεσίες έχουν γίνει μια σημαντική κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της Ctrip στο εξωτερικό.
Λαμβάνοντας ως παράδειγμα το ξενοδοχειακό τμήμα, στο οποίο φέτος ο όγκος των ερωτήσεων στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο εξωτερικό της Ctrip έχει σχεδόν τετραπλασιαστεί σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.