Εγκρίθηκε το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Ιωαννιτών για το 2020.
Στόχος του είναι η προώθηση της πόλης με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και στην διερεύνηση νέων αγορών. Πλέον τα Ιωάννινα θα προβάλλονται ως ολοκληρωμένος τουριστικός προορισμός.
Το νέο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης θα έχει ορίζοντα πενταετίας. Είναι επικεντρωμένο στους διαθέσιμους πολιτιστικούς και περιβαλλοντικούς πόρους του Δήμου.
Παράλληλα, αξιοποιεί όλο τον προηγούμενο σχεδιασμό αλλά και τις νέες τάσεις και προκλήσεις του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς.
- Δράσεις προβολής
- -Έκδοση – παραγωγή εξειδικευμένων τουριστικών εντύπων (χάρτες, τουριστικοί οδηγοί, φυλλάδια) – Τμήμα Τουρισμού.
- ‘Eξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών για την τουριστική προβολή της πόλης.
- Δαπάνες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Διαγωνισμός φωτογραφίας για την τουριστική προβολή της πόλης
- Δράσεις τουριστικής προβολής, προώθησης και παρουσίασης του προορισμού “Ιωάννινα” στο εξωτερικό, στο πλαίσιο “Διπλωματία πόλεων”.
- Διοργάνωση συνεδρίων, συναντήσεων και διαλέξεων.
- Εισφορά στο Δίκτυο EUROPEAN CITIES MARKETING.
- Αμοιβή ξεναγών για τη δράση “Ξεναγήσεις στην πόλη” – Τμήμα Τουρισμού. Μίσθωση λεωφορείων για τη δράση “Ξεναγήσεις στην πόλη” – Τμήμα Τουρισμού.
- ‘Εξοδα συντήρησης – αναβάθμισης ιστοσελίδας και δικτυακών ηλεκτρονικών μέσων του
- Tουριστικού Portal του Δήμου Ιωαννιτών.
- Συμμετοχή του Δήμου στη Γιορτή Γαστρονομίας.
- Συμμετοχή του Δήμου στο Shopping festival.
- Προμήθεια εφαρμογής τουριστικής προβολής για το νησί με προτεινόμενες διαδρομές και ηλεκτρονική ξενάγηση ανά διαδρομή.