Ιδιωτικές κατοικίες λανσάρουν τα Small Luxury Hotels of the World. Ειδικότερα, η αλυσίδα ανακοίνωσε το νέο της προϊόν, τις Private Residences by SLH, μια ολοκαίνουργια συλλογή καταλυμμάτων που προσφέρουν στον ταξιδιώτη το «καλύτερο δύο κόσμων» – αφενός την προσωπική εξυπηρέτηση και τις 5στερες υπηρεσίες ενός μικρού πολυτελούς ξενοδοχείου και αφετέρου την ιδιωτικότητα μιας βίλας, ενός σαλέ, ενός αρχοντικού και, γιατί όχι;, ενός πολυτελούς σκάφους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης ετήσιας έρευνας των SLH, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 13.000 μέλη του SLH Club από όλον τον κόσμο, η ιδιωτικότητα και η αίσθηση οικειότητας αναδείχθηκε (στο πάνω από το ένα τέταρτο (25,7%) από τους ερωτηθέντες) ως η πιο σημαντική παράμετρος στην διαδικασία επιλογής προορισμού διακοπών πολυτέλειας. Τα SLH, άλλωστε, έχουν σαφείς ενδείξεις ότι η πολυτέλεια είναι πλέον ταυτόσημη και ευθέως ανάλογη με την ιδιωτικότητα και την προστασία του προσωπικού χώρου. Ο χρόνος, σύμφωνα με τους πελάτες των SLH, είναι ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά, και προκειμένου να τον επωφεληθούν στο έπακρο, αναζητούν όλο και περισσότερο διαμονή σε καταλύμματα που ναι μεν προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζουν απόλυτη ιδιωτικότητα και αυτονομία, δίνοντας έτσι στους επισκέπτες την ευκαιρία να απολαύσουν το χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους στις αποκλειστικά δικές τους ενοικιαζόμενες κατοικίες.
Ο Paul Kerr, Διευθύνων Σύμβουλος των SLH, δηλώνει σχετικά “Το 2013 αλλά και το 2014, παρατηρήσαμε μια ετήσια αύξηση της τάξεως του 27% στον αριθμό των πολύ μικρών ξενοδοχείων (κάτω των 10 δωματίων), τα οποία επιθυμούσαν να ενταχθούν στα SLH. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχει ένα σαφές αίτημα για αυτό το είδος διαμονής και είναι αυτό το οποίο άνοιξε το δρόμο για τη δημιουργία των Private Residences των SLH. Αντίστοιχα, παρόμοια τάση πρέκυπτε και από τα στατιστικά στοιχεία των μελών του Club των SLH. Σύμφωνα με αυτά, το 2013 σημειώθηκε μια αύξηση 43% (σε σχέση με το 2012) στον αριθμό των μελών του Club που ξοδεύουν πάνω από $750 ανά διανυκτέρευση (679 κρατήσεις για το 2012 σε σύγκριση με 973 κρατήσεις το 2013). Η αύξηση του κόστους ανά διανυκτέρευση προκύπτει στις πραγματικότητα από τα μέλη του Club που κλείνουν στα ξενοδοχεία πολλά δωμάτια για τα μέλη των οικογένειών τους. Όταν διασταύρωσα αυτά τα στοιχεία με τα αυτά των υπόλοιπων τμημάτων του brand μας, κατάλαβα ότι υπήρχε σαφώς μια θέση στην ξενοδοχειακή αγορά για ένα τέτοιο προϊόν, με μια αυξανόμενη ζήτηση εκ μέρων των πελατών. “