
Η Tripadvisor αναφέρει ότι τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου ήταν καλύτερα από ό, τι είχε προβλεφθεί, καθώς τα ταξίδια ξαναρχίζουν αργά σε αγορές σε όλο τον κόσμο και εφαρμόστηκαν μέτρα μείωσης του κόστους.
Η εταιρεία λέει ότι θα λανσάρει ένα νέο προϊόν συνδρομής για τους καταναλωτές για να οδηγήσει νέα έσοδα στο μέλλον.
Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο ήταν 151 εκατομμύρια δολάρια, μια σημαντική βελτίωση από τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου των 59 εκατομμυρίων δολαρίων. Και μετά από μια προσαρμοσμένη απώλεια Ebitda ύψους 74 εκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, ο αριθμός έγινε θετικός το τρίτο τρίμηνο, στα 15 εκατομμύρια δολάρια, αν και αυτό εξακολουθεί να πέφτει κατά 88% από την ίδια περίοδο πέρυσι.
“Τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου ήταν καλύτερα από τις εσωτερικές μας προβολές όταν αναφέραμε για τελευταία φορά τον Αύγουστο και αποτελεί απόδειξη του επιχειρηματικού μας μοντέλου, της ευέλικτης δομής κόστους και της προληπτικής προσπάθειας μείωσης του κόστους που καταφέραμε να παράγουμε θετική Ebitda ακόμη και σε τόσο απότομα μειωμένα επίπεδα εσόδων , “λέει ο Ernst Teunissen, διευθύνων σύμβουλος της Tripadvisor.
Οι μηνιαίοι μοναδικοί χρήστες σε ιστότοπους Tripadvisor σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος αυξήθηκαν κάθε μήνα του τριμήνου, από 67% του αριθμού του 2019 τον Ιούλιο σε 74% τον Σεπτέμβριο.
Τα έσοδα παρουσίασαν παρόμοια πορεία με τα ενοποιημένα έσοδα Ιουλίου περίπου 30% της συγκρίσιμης περιόδου του περασμένου έτους και τα έσοδα Αυγούστου και Σεπτεμβρίου περίπου 40% της συγκρίσιμης περιόδου του προηγούμενου έτους.
Αφού ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα την κυκλοφορία δύο προϊόντων συνδρομής για ξενοδόχους, η Tripadvisor θα παρουσιάσει την πρώτη προσφορά συνδρομής απευθείας στους καταναλωτές τους επόμενους μήνες.
Η εταιρεία αναφέρει ότι οι προσπάθειές της για μείωση του κόστους – που περιλαμβάνουν απολύσεις περισσότερων από 1.500 υπαλλήλων – αναμένεται να αποφέρουν σταθερή εξοικονόμηση κόστους άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020 σε σύγκριση με το 2019.