Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Marriott International εγκαινιάζει το νέο αναπτυξιακό πρόγραμμα 50 εκατ. δολαρίων «Marriott’s Bridging The Gap».
Στόχος είναι να αντιμετωπίσει τα εμπόδια σε υποεκπροσωπούμενες ομάδες στην ιδιοκτησία και ανάπτυξη ξενοδοχείων στις ΗΠΑ και στον Καναδά.

Αναγνωρίζοντας ότι η πρόσβαση σε κεφάλαια αποτελεί κρίσιμο εμπόδιο για την είσοδο στην αγορά, η Marriott θα προσφέρει οικονομικά και άλλα κίνητρα σε ειδικευμένους ιδιοκτήτες και δικαιοδόχους που ιστορικά υποεκπροσωπούνται και θα έχουν έλεγχο μετοχικού κεφαλαίου σε επιλεγμένα επώνυμα έργα.

Το νέο πολύπλευρο πρόγραμμα κινήτρων ιδιοκτητών της Marriott στοχεύει στην αύξηση της ανάπτυξης και της ιδιοκτησίας των περιουσιών της Marriott μεταξύ των ιστορικά υποεκπροσωπούμενων ομάδων συμπεριλαμβανομένων των Μαύρων, Ισπανόφωνων/Λατίνων, ιθαγενών Αμερικανών/Πρώτων Εθνών και γυναικών.

Τα κίνητρα ισχύουν για νέες αιτήσεις franchise που υποβάλλονται από τώρα. Τα επόμενα τρία χρόνια, τα έργα που κατασκευάζονται ή μετατρέπονται με το πρόγραμμα αναμένεται να φτάσουν το 1 δις δολάρια σε συνολική αξία ενεργητικού.

«Στην καρδιά αυτού που κάνουμε κάθε μέρα είναι όλοι ευπρόσδεκτοι, δήλωσε ο Anthony Capuano, Διευθύνων Σύμβουλος της Marriott International.

Είτε πρόκειται για άτομα που μένουν μαζί μας, εργάζονται στα ξενοδοχεία μας, καλύπτουν τις ανάγκες εφοδιασμού μας ή αναπτύσσουν ξενοδοχεία που φέρουν μία από τις σημαίες της επωνυμίας μας.

Με το Marriott’s Bridging The Gap, δημιουργούμε μια ράμπα για να βοηθήσουμε να προωθήσουμε τις ιστορικά υποεκπροσωπούμενες ομάδες στο ταξίδι προς την ιδιοκτησία ξενοδοχείου πιο συχνά και με μεγαλύτερη επιτυχία.

Είμαστε ενθουσιασμένοι και συνεχίζουμε να χτίζουμε μια πιο διαφοροποιημένη κοινότητα ιδιοκτητών και δικαιοδόχων.»

Κατά την ανάπτυξη του προγράμματος, η Marriott αξιοποίησε τις ομάδες ανάπτυξης και franchising της εταιρείας, καθώς και υφιστάμενους και πιθανούς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και δικαιοδόχους.

Εκτός από την παροχή πρόσβασης σε πολύτιμο κεφάλαιο, η Marriott σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τις εκτεταμένες σχέσεις της με έμπειρους προγραμματιστές ξενοδοχείων, χειριστές και δανειστές για να βοηθήσει και να υποστηρίξει τα ξενοδοχειακά έργα των επιλέξιμων ιδιοκτητών.

Η ανακοίνωση του προγράμματος Marriott’s Bridging The Gap είναι ένα σημαντικό βήμα στη μακροχρόνια προσπάθεια της Marriott να αυξήσει τις τάξεις διαφορετικών ιδιοκτητών και δικαιοδόχων.

Η εταιρεία είναι ιδρυτικός χορηγός του National Association of Black Hotel Owners, Operators and Developers (NABHOOD), She Has a Deal (SHaD) και της Latino Hotel Association.

Μέσω της δέσμευσης της με αυτούς τους οργανισμούς καθώς και με την Εθνική Ένωση Μαύρων MBA, η Marriott έχει πραγματοποιήσει ενημερωτικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια σχετικά με την πορεία προς την ιδιοκτησία ξενοδοχείου.

Επιπλέον, η Marriott φιλοξενεί τακτικά μια Διάσκεψη Κορυφής Διαφορετικών Ιδιοκτητών στα κεντρικά της γραφεία για τον εντοπισμό και την πρόσληψη επενδυτών που ενδιαφέρονται για την ιδιοκτησία ξενοδοχείου.

«Ένα ξενοδοχείο είναι μια οικονομική μηχανή για μια κοινότητα, σημείωσε η Stephanie Linnartz, Πρόεδρος της Marriott International.

Πιστεύουμε ότι οι επισκέπτες μας, οι συνεργάτες μας, τα ξενοδοχεία μας και οι κοινότητες που εξυπηρετούμε θα επωφεληθούν από την πλήρη συμμετοχή των υποεκπροσωπούμενων ομάδων σε αυτόν τον εξαιρετικό κλάδο.

Το Marriott’s Bridging The Gap αντιμετωπίζει άμεσα μερικά από τα πιο κρίσιμα εμπόδια εισόδου, με μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε ιστορικά υποεκπροσωπούμενες ομάδες να εισέλθουν στις τάξεις ιδιοκτησίας μας ή να επεκτείνουν τις τρέχουσες συμμετοχές τους».