Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ρεκόρ κρατήσεων και εσόδων από καταλύματα για ολόκληρο το έτος 2022 και το τέταρτο τρίμηνο, αναφέρει ο Expedia Group.
H στρατηγική του να προσθέσει μέλη αφοσίωσης και να αυξήσει τη χρήση εφαρμογών επιταχύνει τη βελτίωση και αποτελεί το θεμέλιο της ανάπτυξης του.
Αυτό δήλωσε ο Peter Kern διευθύνων σύμβουλος του Expedia Group ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο και το πλήρες έτος 2022.
Αν και ο επικεφαλής του ομίλου δεν μοιράστηκε τον αριθμό των μελών αφοσίωσης και των χρηστών εφαρμογών, είπε ότι «μπήκαμε στο 2023 με αριθμό ρεκόρ ενεργών μελών αφοσίωσης. Oι ενεργοί χρήστες εφαρμογών ανά τρίμηνο αυξήθηκαν κατά περίπου 46% το τέταρτο τρίμηνο.»
Διπλάσιο μικτό κέρδος από τα μέλη αφοσίωσης
Επισήμανε επίσης, ότι σε μια περίοδο 18 μηνών, τα μέλη επιβράβευσης αποφέρουν διπλάσιο μικτό κέρδος και οι επαναλαμβανόμενοι επαγγελματίες και χρήστες εφαρμογών έχουν 2,5 φορές μεικτό κέρδος και επαναλαμβάνουν τις επιχειρήσεις.
Όπως υπογράμμισε «όταν συνδυάζετε αυτά τα δύο και έχετε ένα μέλος αφοσίωσης που χρησιμοποιεί επίσης την εφαρμογή, αυτό οδηγεί στην υψηλότερη παραγωγή από όλες.
Αυτή η ομάδα αντιπροσώπευε την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κοόρτη (κατά πόσο οι επισκέπτες ενός site εξακολουθούν να το επισκέπτονται σε βάθος χρόνου) πελατών μας το 2022.»
Το πιο αξιοσημείωτο πλεονέκτημα των προσπαθειών της εταιρείας να επενδύσει σε καταναλωτές υψηλής αξίας είναι η μάρκα Expedia στις ΗΠΑ.
Είναι η πρώτη από τις μάρκες της που «ανάπτυξε νέες δυνατότητες και στρατηγικές μάρκετινγκ», η οποία είχε σχεδόν 20% αύξηση εσόδων το 2022 σε σύγκριση με το 2019.
«Με την απόδειξη τώρα πολύ ξεκάθαρη ότι η στρατηγική μας λειτουργεί, θα αρχίσουμε να την διαθέτουμε πιο επιθετικά στις άλλες μάρκες μας και στις αγορές μας εκτός ΗΠΑ», λέει ο Peter Kern.
OneKey, το νέο πρόγραμμα αφοσίωσης
Θεμελιώδης σε αυτή την ανάπτυξη, είναι οι προσπάθειες της εταιρείας να μετακινήσει όλες τις μάρκες της στην ίδια τεχνολογία front-end.
Αυτή η διαδικασία θα φτάσει σε ορόσημο τους «προσεχείς μήνες», καθώς η πλατφόρμα Vrbo γίνεται η τελευταία επωνυμία που θα μεταναστεύσει στο νέο σύστημα.
«Αυτό το τελευταίο βήμα θα μας επιτρέψει στη συνέχεια να ξεκινήσουμε το νέο μας πρόγραμμα αφοσίωσης OneKey, το οποίο θα καλύπτει όλες τις κύριες μάρκες μας, λέει ο Peter Kern.
Θα είναι το πιο ευρύτερο και πιο ευέλικτο πρόγραμμα επιβράβευσης στον κόσμο. Θα προσφέρει για πρώτη φορά σε βραχυχρόνιες ενοικιάσεις τα οφέλη ενός προγράμματος πίστης.
Και το σημαντικότερο, θα συμπληρώσει επίσης τα προγράμματα πίστης των πολλών συνεργατών μας».
Οικονομικά αποτελέσματα
- Οι ακαθάριστες κρατήσεις αποτιμήθηκαν σε 20,5 δις δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, αύξηση 17% σε ετήσια βάση και 95 δις δολάρια για ολόκληρο το έτος, αυξημένα κατά 31% σε σύγκριση με το 2021.
- Τα έσοδα στο τρίμηνο αυξήθηκαν 15% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2021 στα 2,6 δις δολάρια.
Για ολόκληρο το έτος, τα έσοδα έφτασαν τα 11,7 δις δολάρια, από 8,6 δις δολάρια το 2021 και πλησιάζουν τα 12,1 δις για το 2019 πριν από την πανδημία. - Το προσαρμοσμένο EBITDA το τέταρτο τρίμηνο μειώθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση στα 449 εκατομμύρια δολάρια, αλλά αυξήθηκε κατά 59% για το μέτρο από έτος σε έτος, στα 2,3δις δολάρια.
- Ως ποσοστό των συνολικών εσόδων το τέταρτο τρίμηνο, τα καταλύματα αντιπροσώπευαν το 77%, ο αέρας στο 4%, οι διαφημίσεις και τα μέσα ενημέρωσης αντιπροσώπευαν το 7% και όλα τα άλλα έσοδα αντιπροσώπευαν το υπόλοιπο 12%.
- Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ για ολόκληρο το έτος ήταν 6,1 δις δολάρια, στο ίδιο επίπεδο με τις δαπάνες για ολόκληρο το έτος 2019 και αυξήθηκαν από 4,2 δις δολάρια το 2021. Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ το 2022 ήταν λίγο πάνω από το 52% των εσόδων.
Για το τρίμηνο, τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ αυξήθηκαν από 1 δις δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2021 σε 1,4 δις δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2022.