Στην αναχαίτιση της οικονομικής καταστροφής που υπέστησαν οι επιχειρήσεις από τον κορωνοϊκό και την αύξηση της επισκεψημότητας στην περιοχή στοχεύει το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Βόλου. Το συνολικό του ύψος θα αγγίξει τα 678.500 ευρώ.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα ετοιμάζονται και νέες δράσεις πέραν των γνωστών με σκοπό να ανταποκριθεί μεγαλύτερη μερίδα επισκεπτών.

Οι αγορές στόχος

Βασικές αγορές παραμένουν το Ισραήλ, η Ρουμανία, η Γαλλία και η Γερμανία. Η Γαλλία εδραιώνεται σταδιακά.

Οι μεμονωμένοι είναι οι βασικοί επισκέπτες καθώς αποτελούν το 82% των πελατών των καταλυμάτων.

Η τιμή δωματίου αυξήθηκε ως μέση τιμή. Η κυρίαρχη τάση αφορούσε την διατήρηση της σταθερής τιμής για τα περισσότερα καταλύματα και την αύξηση σε κάποια από αυτά. Η απόφαση αυτή για διατήρηση ή και αύξηση ήταν σωστή καθώς οι μέσες πληρότητες ήταν αυξημένες και δεν επηρεάστηκαν.

Ουδέτερη προσδοκία με μικρή θετική τάση διατυπώνεται από τα καταλύματα για το μέλλον του κλάδου, η οποία διαμορφώνεται κυρίως από τα κλασικού τύπου καταλύματα.

Η νέα αεροπορική σύνδεση φαίνεται να έχει ως κύρια δεξαμενή πελατών το Ηράκλειο και τη Μαγνησία. Κύριος επίσης προορισμός είναι ο Βόλος και το Πήλιο.

Τι πρέπει να γίνει

1. Η ψηφιακή προβολή με τα μέσα Κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να διατηρηθεί ως σημαντικό στοιχείο του μείγματος προβολής.
2. Η αξιοποίηση virtual δράσεων σε αντικατάσταση δια ζώσης [εκθέσεις, εργαστήρια κλπ] θα
πρέπει να αντιμετωπιστούν με φειδώ και να αξιολογούνται ad hoc καθώς δεν απέδωσαν τα
αναμενόμενα.
3. Η άμεση επαναφορά της αγοράς σε προ covid κινήσεις απαιτεί την υλοποίηση δράσεων
προβολής με την ένταση που χαρακτήριζε την προ covid περίοδο και όχι τη σταδιακή
προσαρμογή.
4. Η επιμήκυνση της περιόδου είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία συνθήκη για ανάκαμψη και οι συμπληρωματικές υπηρεσίες, πέρα από το πακέτο Ήλιος – Θάλασσα, υποχρεωτική επιλογή. Η προώθηση του PelionRoutes και μαζί με αυτό, όλων των υπαίθριων και θαλάσσιων δραστηριοτήτων είναι βασική επιλογή.
5. Βασικές αγορές παραμένουν η Ελλάδα, το Ισραήλ, η Ρουμανία, η Γαλλία και η Γερμανία. Η Γαλλία εδραιώνεται σταδιακά. Ενισχυτικά οι Γαλλόφωνες – Γερμανόφωνες αγορές.
6. Οι μεμονωμένοι είναι οι βασικοί επισκέπτες και συνεπώς στη στρατηγική προβολής θα κυριαρχεί η γενική επικοινωνία – awareness κοινού και η στοχευμένη ενημέρωση σε specialists.

Σύνδεση πεζοπορίας και πολιτιστικών στοιχείων διαδρομής

Στα χωριά που βρίσκονται στο μήκος της πεζοπορικής διαδρομής: Μακρινίτσα, Σταγιάτες, Πορταριά, Δράκεια, Άγιος Βλάσιος, Άγιος Λαυρέντιος, Άνω Λεχώνια προτείνεται να αναπτυχθεί ενιαία σήμανση πολιτιστικών πόρων και αξιοθέατων κάθε τόπου.