Η British Airways (BA) ετοιμάζει τη δοκιμή αυτόνομων ρομπότ που κινούνται με AI στο Terminal 5 (T5) στο Χίθροου για περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών. Έτσι, μετά την εισαγωγή ρομποτικών βοηθών σε μεγάλα αεροδρόμια όπως το Μόναχο και το αεροδρόμιο Χανέντα του Τόκιο, το T5 στο Χίθροου, αποκτά το δικό του συγκρότημα αυτοματοποιημένων βοηθών sci-fi το 2020.
To νέο ρομπότ “Bill” είναι το πνευματικό παιδί της τεχνολογίας BotsAndUs και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση καθημερινών ερωτήσεων πελατών του T5, έτσι ώστε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να μπορεί να επικεντρωθεί σε πιο σύνθετες καταστάσεις.

Χρησιμοποιώντας την ενσωματωμένη τεχνολογία γεωγραφικού εντοπισμού και μια σειρά άλλων προηγμένων αισθητήρων για τη συνεχή παρακολούθηση σε ακτίνα κύκλου 360˚ ο Bill θα μετακινείται ελεύθερα και με ασφάλεια στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου, συνοδεύοντας τους πελάτες σε συγκεκριμένες τοποθεσίες όπως η υπηρεσία ειδικής βοήθειας και οικογενειακού ελέγχου της αεροπορικής εταιρείας και σε ζώνες.

Ο Ρικάρντο Βίνταλ, επικεφαλής της καινοτομίας της British Airways (BA), λέει ότι ο συνδυασμός αυτοματοποίησης και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών θα καθορίσει το αεροδρόμιο του μέλλοντος.
“Ψάχνουμε πάντα για νέους και καινοτόμους τρόπους να χρησιμοποιήσουμε την αυτοματοποίηση για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να απολαύσουν ταχύτερη και ομαλότερη διαδρομή μέσα από το αεροδρόμιο και πέρα ​​από αυτό, επισημαίνει.
Αυτά τα έξυπνα ρομπότ είναι η τελευταία καινοτομία που μας επιτρέπει να απελευθερώσουμε τους ανθρώπους μας και να προσφέρουμε την υπηρεσία “one-on-one” που γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας εκτιμούν. Στο μέλλον, σχεδιάζουμε ένα στόλο ρομπότ να δουλεύει δίπλα δίπλα με τους ανθρώπους μας προσφέροντας μια πραγματικά απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία”.

Το 2019 η BA εισήγαγε αυτοματοποίηση και AI στις διαδικασίες ελέγχου των εισιτηρίων για τη μείωση των χρόνων αναμονής.
Τον περασμένο μήνα, η BA άρχισε να χρησιμοποιεί την AI για να εξασφαλίσει την έγκαιρη αναχώρηση των πτήσεων στο T5.
Η αεροπορική εταιρεία εγκατέστησε επίσης 80 αυτοματοποιημένα περίπτερα check-in και αυτοματοποιημένες μηχανές για αποσκευές στο τερματικό.