????????????????????????????????????

Εγκρίθηκε το τουριστικό πλάνο του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για το 2020. Ο συνολικός προϋπολογισμός του είναι 50.000 ευρώ και περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες και προωθητικές δράσεις.
Στόχος του είναι η αποτελεσματική και σύγχρονη τουριστική προβολή της Σύρου ως προορισμός.

Οι άξονες του τουριστικού πλάνου

  • Δημόσιες σχέσεις, 6.000 ευρώ.
  • Έμφαση στα ταξίδια γνωριμίας Media & Blogger Trips με σκοπό τη δημιουργία θετικής δημοσιότητας.
  • Broadcasting Event, φιλοξενία τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών μέσων με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών.
  • Εκθέσεις, 10.000 ευρώ
  • Συμμετοχή της Σύρου, συνήθως υπό την ομπρέλα της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις για την προώθηση της ιστορικής – πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
  • Συμμετοχή σε 14 εκθέσεις του εξωτερικού και σε 3 του εσωτερικού.
  • Διαφήμιση, 20.000 ευρώ
  • Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.
  • Σχεδιασμός και παραγωγή τουριστικού εντύπου ως βασική ενημερωτική έκδοση για τους υποψήφιους επισκέπτες του νησιού.
  • Κινηματογράφηση και παραγωγή video και φωτογραφιών προς αξιοποίηση σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
  • Web Marketing, 5.000 ευρώ.
  • Ανάθεση τουριστικού μάρκετινγκ σε εξειδικευμένο συνεργάτη, 7.000 ευρώ.
  • Οργάνωση προγραμμάτων επιμόρφωσης επαγγελματιών τουρισμού, 2.000 ευρώ.
  • E-mail Marketing.
  • Ειδικές ενημερώσεις, newsletters, σε πανελλαδικά και διεθνή μέσα επικοινωνίας και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού.