Η British Airways δοκιμάζει ένα νέο ψηφιακό εργαλείο για να βοηθήσει τους πελάτες να πλοηγηθούν στο Χίθροου του Λονδίνου.

Η νέα τεχνολογία προσφέρει χάρτες τόσο του London Heathrow Terminal 5 όσο και του Terminal 3, βοηθώντας τους πελάτες που ταξιδεύουν μέσω του κόμβου της αεροπορικής εταιρείας στο Λονδίνο να εντοπίσουν την πύλη αναχώρησης και τα σημεία ενδιαφέροντος, όπως καταστήματα, σαλόνια και εστιατόρια.

Το νέο εργαλείο εντοπισμού δρόμου επιτρέπει στους πελάτες να πλοηγούνται στο αεροδρόμιο με μεγαλύτερη σιγουριά, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας την πιθανότητα να χάσουν την πτήση τους.

Το εργαλείο παρέχει σαφείς οδηγίες και πληροφορίες σχετικά με τη διάταξη του αεροδρομίου, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού.

Μέσω ενός διαδραστικού χάρτη, οι πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ σε περιοχές ενδιαφέροντος, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων και να λάβουν πληροφορίες για την τοποθεσία, τις ώρες λειτουργίας και μια περιγραφή για τα είδη που μπορούν να αγοραστούν. Το εργαλείο επιτρέπει επίσης να εντοπίζονται εύκολα τα μπάνια, οι χώροι καθιστικού και τα σημεία πληροφοριών.

Οι πελάτες που πραγματοποιούν σύνδεση μεταξύ πτήσεων, μπορούν επίσης να εισάγουν τις λεπτομέρειες των πτήσεων εισερχόμενης και ανταπόκρισης και, στη συνέχεια, δίνονται οδηγίες βήμα προς βήμα μαζί με έναν κινούμενο χάρτη για το πώς να φτάσουν από την πύλη άφιξης μέσω των συνδέσεων πτήσης στην πύλη αναχώρησης πτήσης τους.

Η δοκιμή που ξεκίνησε τον Ιούνιο είναι διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες που ταξιδεύουν μέσω του Χίθροου και μπορούν να έχουν πρόσβαση στο εργαλείο μέσω κωδικών QR σε ψηφιακές οθόνες στο αεροδρόμιο ή επισκεπτόμενοι το wayfinding.maps.ba.com.