Στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της προχώρησε η Turkish Airlines, ώστε να δημιουργήσει ένα πιο φιλικό ψηφιακό περιβάλλον για τους πελάτες της. Μετά από οκτώ μήνες εργασίας, το νέο site «βγήκε στον αέρα».

Έπειτα από δεκαπέντε χρόνια λειτουργίας (δημιουργήθηκε το 1996), και αρκετές διακρίσεις (στον διαγωνισμό «Altin Orumcek» κατέλαβε τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες «Καλύτερο Εταιρικό Site» και «Site Ταξίδια και Τουρισμός»), από τις 13 Σεπτεμβρίου το site της THY έχει μία εντελώς νέα εικόνα.

Το νέο site έχει σχεδιαστεί ειδικά με σκοπό να ικανοποιήσει τις ανάγκες του χρήστη και να διευκολύνει την περιδιάβαση του στο περιεχόμενο.

Επιτρέποντας καλύτερη πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και πληροφορίες δικτύου, βελτιώνοντας την online διαδικασία αγοράς και έχοντας άμεση σύνδεση με τα social media, η Turkish Airlines  καταφέρνει να ανταποκριθεί στα σύγχρονα πρότυπα εταιρικής επικοινωνίας.

Κώστας Μπιλιάνης