Η Eurostar παρουσίασε τη νέα της ταυτότητα με το σλόγκαν «Μαζί προχωράμε παρακάτω» μετά τη συγχώνευση με την Thalys στις αρχές του έτους.

Η Eurostar παρουσίασε τώρα τον καινούργιο ιστότοπο της και εφαρμογή για κινητά, όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για συνδέσεις σε όλη την ηπειρωτική Ευρώπη, καθώς και το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Club Eurostar.

Ο ιστότοπος και η εφαρμογή διαθέτουν πλέον το νέο σύμβολο και το λογότυπο εμπνευσμένα από το l’Etoile du Nord, την αρχική σιδηροδρομική υπηρεσία που συνδέει το Παρίσι, τις Βρυξέλλες και το Άμστερνταμ, που αποτελεί επίσης φόρο τιμής στο πρώτο λογότυπο της Eurostar.

Όπως είναι ήδη γνωστό ο στόλος των 51 τρένων θα φέρει επίσης το όνομα Eurostar και το νέο λογότυπο, αν και τα χρώματα διαφέρουν ανάλογα με τον προορισμό. Τα τρένα που εξυπηρετούν το Λονδίνο είναι μπλε, ενώ αυτά που ταξιδεύουν προς Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Γερμανία παραμένουν κόκκινα.

Οι επιβάτες που ήταν προηγουμένως μέλη του προγράμματος πίστης My Thalys World είδαν τους λογαριασμούς τους να ενημερώνονται στο Club Eurostar, με τυχόν υπάρχοντα μίλια ή πόντοι να μεταφέρονται στον νέο λογαριασμό.

Ενώ το όνομα παραμένει Club Eurostar, η εταιρεία λέει ότι τα 2,5 εκατομμύρια μέλη της θα κερδίσουν πόντους πιο γρήγορα από πριν.

Το πρόγραμμα έχει τέσσερις κατηγορίες:

  • Classique (0 έως 499 βαθμοί).
  • Avantage (500 έως 2.899 βαθμοί).
  • Carte Blanche (2.900 έως 4.999 βαθμοί).
  • Etoile (πάνω από 5.000 βαθμοί).

Τα μέλη κερδίζουν 1 πόντο για κάθε ευρώ/δολάριο ΗΠΑ που ξοδεύουν και 1,2 πόντους για κάθε λίρα που ξοδεύουν.

Νέα διαφημιστική καμπάνια

Μια νέα διαφημιστική καμπάνια, που δημιουργήθηκε από τους adam&eveDDB και DDB Paris, θα ξεκινήσει επίσης στην τηλεόραση και στους κινηματογράφους στις πέντε χώρες του δικτύου (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Γερμανία) στις 16 Οκτωβρίου, με πολύχρωμα γραφικά από δέκα τοπικούς καλλιτέχνες από το πόλεις που εξυπηρετούνται από το Eurostar.

Η καμπάνια επικεντρώνεται στα «βασικά χαρακτηριστικά της μάρκας: ευρωπαϊκή, χωρίς αποκλεισμούς, μοναδική και βιώσιμη», με μια διαφήμιση που βλέπει δύο γυναίκες να συναντιούνται στο Eurostar και «βρίσκονται μεταφερόμενες στον ζωντανό κόσμο των ταξιδιωτικών ευκαιριών σε πέντε πόλεις».