Σύνταξη: tourismtoday.gr
Για την παραγωγή του ελαιολάδου, τον τομέα στον οποίο ειδικεύεται η εταιρεία της οποίας ηγείται, το branding του προϊόντος, τις καινοτομίες που προωθεί η εταιρεία, καθώς και για τον εξαγωγικό χαρακτήρα της επιχείρησής του μιλά, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, ο Νίκος Μάρκελλος, ιδιοκτήτης της Markellos Olive, που εδρεύει στο Γαλατάκι, Κορινθίας.
«Είμαστε μία οικογενειακή επιχείρηση τεσσάρων γενεών. Αναλάβαμε εμείς, η τέταρτη γενιά, την εταιρεία μας το 2014. Το 2014 εκσυγχρονίσαμε πλήρως τη μονάδα μας, αλλάζοντας ριζικά τον μηχανολογικό εξοπλισμό και ανακαινίζοντας το εσωτερικό των εγκαταστάσεών μας και ξεκινήσαμε να εκπαιδευόμαστε πάνω στο ελαιόλαδο και στην παραγωγή του ελαιολάδου, γιατί μέχρι τότε δεν είχαμε λάβει την παραμικρή εκπαίδευση όσον αφορά το κομμάτι της καλλιέργειας και όσον αφορά το κομμάτι της γευσιγνωσίας του ελαιολάδου που είναι κάτι νέο για τον χώρο μας. Στόχος μας είναι η παραγωγή υψηλής ποιότητας εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου και, όπως είπατε και εσείς, να φροντίσουμε τα δικά μας προϊόντα και να σταματήσουμε να στέλνουμε χύμα το προϊόν μας σε διάφορες χώρες στο εξωτερικό», επισημαίνει ο Νίκος Μάρκελλος.
«Το 2019 παρουσιάσαμε στην αγορά τα δικά μας προϊόντα με το brand Soligea, από το όνομα της περιοχής μας που αποτελείται από πέντε διαφορετικά χωριά. Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το όνομα της περιοχής μας επειδή θέλουμε να προωθήσουμε εκτός από τα προϊόντα μας και την κουλτούρα και την περιοχή μας και την ιστορία της περιοχής μας», τονίζει ο ιδιοκτήτης της Markellos Olive. «Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στο κομμάτι των εξαγωγών του ελαιολάδου το 2019, λίγο πριν ξεκινήσει η όλη ιστορία με τον κορωνοϊό, όπου εκεί σταθήκαμε άτυχοι επειδή δεν μπορούσαμε να συμμετέχουμε σε διεθνείς εκθέσεις για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας και όποιες κινήσεις έγιναν τα πρώτα χρόνια ήταν μέσω emails και μέσω τηλεφωνημάτων που γίνονται στο εξωτερικό. Αναπτύξαμε κάποιες συνεργασίες με Ελληνες του εξωτερικού, που μας εμπιστεύτηκαν. Κυρίως στη Γερμανία στέλνουμε τα προϊόντα μας και προσπαθούμε χρόνο με τον χρόνο να αυξάνουμε τις εξαγωγές μας και να κάνουμε καινούργιες συνεργασίες στο εξωτερικό», προσθέτει, αναπτύσσοντας τις καινοτομίες της εταιρείας.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: