Τα ξενοδοχεία δεν πρέπει να μειώσουν τις τιμές τους για να αυξήσουν την πληρότητα, λόγω της πανδημίας. Αλλά πρέπει να προσαρμοστούν στην νέα κανονικότητα, αγκαλιάζοντας καινοτόμες τεχνολογίες.
Αυτό επισημαίνουν μεταξύ άλλων εμπειρογνώμονες της φιλοξενίας που μίλησαν για το θέμα στην online εκδήλωση Arabian Travel Market (ATM).
Σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως αποκάλυψαν τα σαφή πρότυπα φιλοξενίας σχετικά με την ασφάλεια και την υγιεινή, θα είναι το κλειδί για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.
“Δεν υπήρξε ποτέ παγκόσμια πανδημία αυτής της κλίμακας στη σύγχρονη εποχή, τόνισε ο Τιμ Κόρντον, Ανώτερος Αντιπρόεδρος σε Μέση Ανατολή-Αφρική του Radisson Hotel Group.
Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης θα είναι καθοριστική καθώς κοιτάζουμε μπροστά, για την αποκατάσταση της φιλοξενίας μετά το Covid-19.
Εργαζόμενοι και επισκέπτες είναι σημαντικό να μας εμπιστεύονται. Και να ξέρουν ότι η υγεία και η ευημερία τους είναι πρωταρχικής σημασίας, για εμάς.
Θα χρειαστούν πλήρη διαβεβαίωση ότι οι ιδιότητές μας είναι ασφαλείς και λειτουργούν σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα όσον αφορά την υγιεινή και την καθαριότητα”.
“Όχι” στην μείωση των τιμών δωματίων
“Η βιομηχανία μας είναι πολύ ανθεκτική και θα ανακάμψει, εκτιμά ο Ράκι Φίλιπς, Διευθύνων Σύμβουλος Ras Al Khaimah Tourism Development Authority.
Και για αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να μην μειώσουν τις τιμές των δωματίων τους.
Τα ξενοδοχεία πρέπει να προσαρμοστούν στην κανονικότητα της…απολύμανσης, που είναι στο προσκήνιο.
Να δημιουργήσουν προσφορές και να αγκαλιάσουν καινοτόμες τεχνολογίες
που μπορούν να τους βοηθήσουν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους”.
Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητα των ταξιδιωτών
Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να θέλουν να κάνουν διακοπές. Αλλά, όπως τόνισαν οι ομιλητές η ασφάλεια έχει πλέον γίνει κορυφαία προτεραιότητα έναντι της τιμής, της τοποθεσίας, των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών.
Κατά την προετοιμασία για την αναβίωση των ταξιδίων, είναι ζωτικής σημασίας οι εταιρείες φιλοξενίας να παρέχουν στους καταναλωτές ασφάλεια με την εφαρμογή των αυστηρών διαδικασιών υγιεινής.
Πως θα ξεχωρίσουν τα ξενοδοχεία από τους ανταγωνιστές τους
“Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών που παρέχουν στους επισκέπτες εικονικές περιηγήσεις 3D σε ακίνητα, καθώς και εφαρμογές τηλεφώνου που σας επιτρέπουν να εισέλθετε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου σας, να αλλάξετε τη θερμοκρασία, να καλέσετε το ασανσέρ, εκδρομές βιβλίων και να παραγγείλετε υπηρεσία δωματίου είναι ζωτικής σημασίας, υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ο Κρίστοφερ Λουντ επικεφαλής της Colliers International σε Μέση Ανατολή-Αφρική.
Αυτός ο τρόπος θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να ανακάμψουν και να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους”.
Η συνοχή σε όλα τα στάδια του ταξιδιού
“Ενώ κάνουμε ότι μπορούμε για να διασφαλίσουμε την ευημερία και την ασφάλεια των επισκεπτών μας, είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους τοπικούς εταίρους μας, λέει ο Σάιμον Κάσον, πρόεδρος της Four Seasons σε Μέση Ανατολή-Αφρική.
Όπως αεροπορικές εταιρείες, παρόχους μεταφοράς αεροδρομίου, εταιρείες περιηγήσεων και ξεναγούς, για να διασφαλίσουμε ότι τηρούν το ίδιο επίπεδο υγιεινής. Η συνοχή σε ολόκληρη την εμπειρία του ταξιδιού, είναι το κλειδί”.