Η τεχνητή νοημοσύνη (Al) προχωρά σε μεγαλύτερα βήματα χρησιμοποιώντας τα βαθιά νευρωνικά δίκτυα (Deep Neural Network), που της επιτρέπουν να βελτιώνεται συνεχώς, να ταιριάζει με τις ερωτήσεις και να παράγει τις καλύτερες δυνατές απαντήσεις.

Μπερδευτήκατε; Φροντίστε να εξοικειωθείτε γιατί αυτό είναι το μέλλον στα ταξίδια και στην φιλοξενία σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο Andrew Pearson, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων λογισμικού για την φιλοξενία Intelligencia.
Όπως τονίζει οι εταιρείες ταξιδίων θα επωφεληθούν από την αύξηση της εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη.

Η AI λύνει τις απορίες των ταξιδιωτών

“Ένα βαθύ νευρωνικό δίκτυο εκπαιδεύεται στα δεδομένα του πελάτη. Οι λέξεις μετατρέπονται σε αριθμούς για να εξάγουν το νόημα, το πλαίσιο και τις αποχρώσεις των πελατών. Οι απαντήσεις παρέχονται σε ένα όριο εμπιστοσύνης. Αν η απάντηση είναι πάνω από το όριο, είναι αυτοματοποιημένη. Με αυτό τον τρόπο η AI μπορεί να απαντήσει ανεξάρτητα σε ερωτήματα πελατών”, εξηγεί ο Andrew Pearson.

Συνδυάζοντας την ταχύτητα και την ακρίβεια της AI και την ενσυναίσθηση των πελατών, οι εταιρείες θα μπορούν να βελτιώσουν κάθε πτυχή τους.
Από  την εμπειρία πελατών, την πίστη, την φήμη του εμπορικού σήματος, την προληπτική βοήθεια και ακόμη και την δημιουργία ροών εσόδων.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι μέχρι το 2020 περισσότερο από το 85% όλων των επικοινωνιών υποστήριξης πελατών θα διεξάγονται χωρίς να εμπλέκονται εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών.