Καθώς ο κλάδος των millennials ταξιδιωτών συνεχίζει να αναπτύσσεται είναι επιτακτική η ανάγκη το Ντουμπάι να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στον πολυτελές και τον οικονομικό τομέα της φιλοξενίας.

“Οι millennials ταξιδιώτες είναι ο βασικός στόχος για τα ξενοδοχεία μεσαίας αγοράς και η προτίμηση τους είναι τα ποιοτικά, μοντέρνα και τεχνολογικά φιλικά ξενοδοχεία”, τονίζει ο Αντιπρόεδρος της Swiss-Belhotel International Laurent Voivenel.

Η εμβέλεια της εμπειρίας είναι σημαντική για τους millennials και ως εκ τούτου αναζητούν επιλογές διαμονής που είναι διαφορετικά από τα στερεότυπα ξενοδοχεία και προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες.

Όπως υπογράμμισε για να εδραιωθούν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ως ένας βιώσιμος προορισμός είναι επιτακτική η εξισορρόπηση του χάσματος μεταξύ πολυτελών και μεσαίων μονάδων.

Εξαλείφοντας τις κοινές παρανοήσεις που υπάρχουν σχετικά με την απόδοση των επενδύσεων και την κερδοφορία των ξενοδοχείων της μεσαίας αγοράς, ο Laurent Voivenel Voivenel τόνισε ότι “υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθιστούν τα ξενοδοχεία του είδους μια κερδοφόρα επενδυτική επιλογή για τους ιδιοκτήτες. Όπως για παράδειγμα το χαμηλότερο κόστος κατασκευής, λειτουργίας και στελέχωσης για τα ξενοδοχεία της μεσαίας αγοράς συμβάλλει στη μεγαλύτερη κερδοφορία και στην ταχύτερη απόδοση της επένδυσης.”

Ένα τυπικό οικόπεδο μπορεί να φιλοξενήσει 30%-35% περισσότερα δωμάτια μεσαίας κλίμακας ξενοδοχείου από τα πολυτελή δωμάτια, είπε χαρακτηριστικά επισημαίνοντας ότι το κόστος κατασκευής για αυτά τα ξενοδοχεία είναι επίσης 20% -30% χαμηλότερο από τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων.