“Η υγειονομική κρίση οδήγησε σε καινοτόμες επιλογές περιηγήσεων στην Ελλάδα”, δήλωσε ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, κ. Νικόλας Κελαϊδίτης, μιλώντας σε Webinar που οργανώθηκε από τον ΕΟΤ σε συνεργασία με το Ινδικό περιοδικό τουρισμού Τ3 την Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2020, με θέμα τις προοπτικές της τουριστικής αγοράς της Ινδίας στην Ελλάδα.

Οι επιλογές αυτές καλύπτουν όλα τα ενδιαφέροντα. Όπως, τον πολιτιστικό πλούτο, τη γαστρονομία, το φυσικό περιβάλλον, την ιστορία αλλά και τις οικονομικές επιλογές τουρισμού που προσφέρει.

Όπως επεσήμανε ο κ.Κελαϊδίτης, “η χώρα μας αποτελεί έναν προορισμό τον οποίο τόσο οι επαγγελματίες του τουρισμού όσο και οι πελάτες τους, θα πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθούν”.

Στο πλαίσιο της παρουσίασής του, ο κ. Κελαϊδίτης, κάλεσε τους επαγγελματίες του τουρισμού να «ταξιδέψουν» στον θαυμαστό κόσμο που επιφυλάσσει για τους επισκέπτες της η Ελλάδα και να γίνουν και οι ίδιοι κοινωνοί του.

Στο webinar μετείχαν κορυφαίοι εκπρόσωποι του ελληνικού τουρισμού ανάμεσα στους οποίους ήταν η πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Άντζελα Γκερέκου, ο γ.γ. του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης και η γενική διευθύντρια του ΕΟΤ, κ. Σοφία Λαζαρίδου.

H οργανωμένη παρουσίαση της Ελλάδας στους επαγγελματίες του τουρισμού της Ινδίας

Σκοπός του webinar ήταν η οργανωμένη παρουσίαση της Ελλάδας στους επαγγελματίες του τουρισμού της Ινδίας. Mια αγορά που παρουσιάζει αυξημένο ενδιαφέρον για τον ελληνικό τουρισμό.

“Η Ινδία μπορεί να αποτελέσει στρατηγική αγορά για την Ελλάδα και προετοιμάζουμε το έδαφος για την περίοδο όπου οι ροές των ταξιδιωτών θα μπορέσουν να αποκατασταθούν”, δήλωσε o κ. Κελαϊδίτης.