Τη διαδικασία αποζημιώσεων για τους πελάτες του FTI Touristik ξεκίνησε το Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης (DRSF).

Η Διαδικασία

Οι πελάτες, των οποίων τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας είναι διαθέσιμα, έρχονται μέσω email σε επικοινωνία από χθες Πέμπτη.

Στη συνέχεια, μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους αμέσως ηλεκτρονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση. Όπως αναφέρεται, υποβάλλεται μόνο μία αίτηση επιστροφής χρημάτων για κάθε ταξίδι.

Σύμφωνα με το DRSF, δεν θα υπάρξει ξεχωριστή επικοινωνία με τους ταξιδιώτες. Σε όλους τους δικαιούχους, των οποίων τα στοιχεία επικοινωνίας δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, θα δοθεί η ευκαιρία να εγγραφούν στη διαδικασία αποζημίωσης με «ξεχωριστή διαδικασία». Στη συνέχεια, θα υπάρξει ταχυδρομική επικοινωνία για να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία.

Για την υποβολή αίτησης επιστροφής χρημάτων, απαιτούνται τα ακόλουθα έγγραφα: η επιβεβαίωση της κράτησης, η απόδειξη πληρωμών για την τιμή του ταξιδιού και το πιστοποιητικό ασφαλείας που έχει εκδοθεί από το DRSF.

Για να διασφαλιστεί η γρήγορη επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων, το DRSF ζητά από τους καταναλωτές των οποίων τα στοιχεία επικοινωνίας δεν είναι πλήρη να έχουν έτοιμα τα έγγραφα. Επισημαίνει επίσης ότι για ταξίδια στα οποία υπήρχε κράτηση από τουλάχιστον δύο άτομα απαιτείται και εξουσιοδότηση από όλους τους συνταξιδιώτες.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του DRSF Ali Arnaout: “ο όγκος αποζημίωσης ανέρχεται σε ένα «μεσαίο τριψήφιο ποσό εκατομμυρίων».

Σύμφωνα με τον κ.Arnaout, οι πληρωμές, που πραγματοποιήθηκαν για συνολικά σε περισσότερες από 215.000 ακυρωμένες οργανωμένες εκδρομές και σχετικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες, θα επιστραφούν τις επόμενες εβδομάδες. Επιπλέον, υπάρχουν οι απαιτήσεις περίπου 60.000 παραθεριστών που είχαν ήδη ξεκινήσει τα ταξίδια τους.