Οι ιστορίες του Instagram, είναι ο τέλειος τρόπος για να κερδίσετε περισσότερες κρατήσεις, υποστηρίζουν οι ειδικοί στο ηλεκτρονικό marketing για social media.
Γιατί το Instagram;
Η απάντηση είναι προφανής. Όχι μόνο γιατί το Instagram είναι ένα δημοφιλές δίκτυο -700 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες- αλλά επειδή είναι η ν.1 πλατφόρμα για τους ταξιδιώτες και για όσους…ονειρεύονται να ταξιδεύουν.
Κι αυτά τα άτομα είναι το κοινό, ο στόχος που θέλετε να προσελκύσετε.
Οι ιστορίες θα σας βοηθούν να οικοδομήσετε μια πραγματική σύνδεση μαζί τους σε πραγματικό χρόνο δείχνοντας τι προσφέρει το ξενοδοχείο σας και την κουλτούρα του.
Το ένα τρίτο των πιο προβεβλημένων ιστοριών του προέρχονται από επιχειρήσεις.
Οι 3 τρόποι για αύξηση των καρτήσεων μέσω Instagram
- Προσφέρετε κωδικούς εκπτώσεις
Οι άνθρωποι αγαπούν τις εκπτώσεις ειδικά εάν αυτές είναι αποκλειστικές και περιορισμένες. Οι ιστορίες του Instagram είναι ο τέλειος τρόπος.
Πρώτα από όλα, η έκπτωση περιορίζεται στους οπαδούς σας, γεγονός που τους κάνει να νιώθουν ξεχωριστοί και προνομιούχοι.
Και δεύτερον, είναι μια έκπτωση που εξαφανίζεται μετά από 24 ώρες, γεγονός που ωθεί τον χρήστη να δράσει γρήγορα.
Μπορείτε να τους ενημερώσετε για την ειδική έκπτωση και να προσθέσετε έναν μυστικό κωδικό ή να τους παραπέμψετε κατευθείαν στη σελίδα κράτησης ή σε μία σύνδεση που οδηγεί σε μειωμένη τιμή.
Ο μυστικός κωδικός ή ο σύνδεσμος διευκολύνει επίσης την παρακολούθηση των προσπαθειών σας για το Instagram προκειμένου να έχετε μία εικόνα στο πόσο αποτελεσματική είναι η στρατηγική σας.
- Δείξτε…παρασκήνιο
Οι άνθρωποι λατρεύουν να βλέπουν πράγματα που άλλοι συνήθως δεν μπορούν να δουν. Έτσι, χρησιμοποιήστε τις ιστορίες Instagram για να τους δώσετε αυτή την ευκαιρία. Οι επιλογές είναι ατελείωτες.
Πειρηγήστε το κοινό σας στο ξενοδοχείο σας. Δείξτε τι τα δωμάτια, το εστιατόριο, το σαλόνι, το περιβάλλον ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να σας φανεί ενδιαφέρον.
Τολμήστε να τους δείξετε και την ζωή στο ξενοδοχεία σας ακόμα και με live βίντεο. Την κίνηση και προετοιμασία στην κουζίνα, ένα συνέδριο που γίνεται στους χώρους του και οτιδήποτε θα τους μυήσει στα μυστικά και τους κάνει να νοιώσουν οικεία.
Εάν έχετε ένα δροσερό γεγονός ή μια συνδιάσκεψη που συμβαίνει στο ξενοδοχείο σας, μην χάσετε αυτή την ευκαιρία. Δώστε στο ακροατήριό σας μια ματιά – θα το αγαπήσουν!
Δώστε την ευκαιρία στο κοινό σας να δει το πραγματικό πρόσωπο του ξενοδοχείου.
- Σχόλια και δράση από ακόλουθους
Κάνετε τους οποιαδήποτε ερώτηση και ζητήστε την γνώμη τους, από το ποιο χρώμα θα βάψετε τον διάδρομο, σε ποιο νέο πιάτο θα σερβιριστεί το πρωινό ή πώς τους αρέσουν διπλωμένες οι πετσέτες.
Με αυτό τον τρόπο τους δίνετε ρόλο, δράση, αλλά και κίνητρο να επισκεφθούν το ξενοδοχείο αφού έχουν εμπλακεί και στην λήψη αποφάσεων για τις αλλαγές του.
Αισθάνονται εμπλεκόμενοι και νιώθουν σημαντικοί που εκτιμήσατε τη γνώμη τους.