Το ξενοδοχείο Premier Inn της London Bank απέκτησε νέα σήμανση – και μετονομάστηκε σε “CorInnnation“, προς τιμήν της ειδικής ημέρας της στέψης του βασιλιά Καρόλου.

Το ξενοδοχείο θα έχει νέα σήμανση προκειμένου να υποδεχτεί τους επισκέπτες που φτάνουν για την ειδική περίσταση.

Το rebrand θα είναι επί τόπου καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της στέψης, που θα λανσαριστεί με τη δική του φρουρά στην είσοδο.

Έρχεται μετά από έρευνα της αλυσίδας ξενοδοχείων που διαπίστωσε ότι το 17% των Βρετανών σχεδιάζει να κατευθυνθεί στην πρωτεύουσα για τη στέψη.

Η έρευνα σε 2.000 ενήλικες διαπίστωσε επίσης ότι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν κατά μέσο όρο περισσότερα από 100 μίλια για να δουν τη μεγάλη στιγμή.

Παράλληλα, το 18% σκέφτηκε ακόμη και να κάνει κάμπινγκ στη μεγάλη πόλη για να βρει το καλύτερο σημείο για το shindig.

Περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) έχουν ταξιδέψει στο Λονδίνο για μια βασιλική εκδήλωση στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων των εορτασμών για το Διαμαντένιο Ιωβηλαίο της Βασίλισσας Ελισάβετ Β’ το 2012 ή του γάμου του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ Μίντλετον τον προηγούμενο χρόνο.

Και το 20% έκανε το ταξίδι για να τιμήσει τους εορτασμούς των 90ων γενεθλίων της Βασίλισσας Ελισάβετ II το 2016.

  • Το 41% όσων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν λένε ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη χώρα.
  • Το 39% θέλει να είναι μέρος αυτού που υπόσχεται να είναι μια ιστορική περίσταση.
  • Το 34% πιστεύει ότι θα είναι απλώς μια διασκεδαστική μέρα.
  • Το 26% πιστεύει ότι μπορεί να έχουν την ευκαιρία να εμφανιστούν στην τηλεόραση, σύμφωνα με τα στοιχεία του OnePoll.com.
  • Σχεδόν ένας στους 10 (9%) θα πάει σε ένα πάρτι στο δρόμο και το 14% θα το χρησιμοποιήσει ως ευκαιρία να περάσει χρόνο με την οικογένεια.