Ο  Σύνδεσμος Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA), δημοσίευσε περαιτέρω οδηγίες  για τα Μέλη και τους πελάτες σχετικά με τις τροποποιήσεις και τις επιστροφές διακοπών, καθώς η βιομηχανία συνεχίζει να περιμένει την Κυβέρνηση να παρέχει σαφήνεια και υποστήριξη από την πλευρά της.

Η ABTA έχει αναπτύξει πρόσθετες οδηγίες για τα Μέλη σχετικά με την προστασία των επιστροφών, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης πιστωτικών σημειώσεων επιστροφής χρημάτων. Αυτή η καθοδήγηση καθορίζει τυποποιημένους κανόνες για τα πιστωτικά σημειώματα επιστροφής χρημάτων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι ταξιδιώτες προστατεύονται, ιδίως λόγω αφερεγγυότητας.

Η καθοδήγηση καθιστά σαφές ποιες πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα πιστωτικό σημείωμα επιστροφής χρημάτων. Επαναλαμβάνει επίσης ότι τα πιστωτικά σημειώματα επιστροφής χρημάτων δεν είναι τα ίδια με τα κουπόνια, τα οποία δεν συνοδεύονται από οικονομική προστασία.

Ο ιστότοπος του οργανισμού περιλαμβάνει επίσης ενημερωμένες πληροφορίες για τους πελάτες σχετικά με το γιατί ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων για τις οργανωμένες διακοπές, τι ζητάμε από την κυβέρνηση να κάνει και τι είναι το πιστωτικό σημείωμα επιστροφής χρημάτων.

Αυτό περιλαμβάνει τη διευκρίνιση ότι τα πιστωτικά σημειώματα επιστροφής χρημάτων διατηρούν το δικαίωμα ενός πελάτη σε επιστροφή για πακέτα διακοπών και ότι παρέχονται με την ίδια οικονομική προστασία με την αρχική κράτηση.

Οι πληροφορίες καθιστούν επίσης σαφές τι πρέπει να συμπεριληφθεί σε μια πιστωτική σημείωση επιστροφής , σύμφωνα με την καθοδήγηση της ABTA προς τα μέλη. Υπάρχει επίσης ένα χρήσιμο FAQ που έχει σχεδιαστεί για να απαντά στις πολλές ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι ενδιαφερόμενοι πελάτες, των οποίων οι διακοπές επηρεάστηκαν λόγω αυτής της κρίσης.

Μια πιστωτική σημείωση επιστροφής δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να κάνουν εκ νέου κράτηση για διακοπές σε μελλοντική ημερομηνία ή να λάβουν επιστροφή χρημάτων το αργότερο την ημερομηνία λήξης της σημείωσης (εάν η αρχική κράτηση ήταν για πακέτα διακοπών). Η ημερομηνία λήξης βασίζεται σε ρυθμίσεις οικονομικής προστασίας μιας ταξιδιωτικής εταιρείας, οι οποίες ποικίλλουν ανάλογα με την εταιρεία. Διατηρεί επίσης την οικονομική προστασία που συνοδεύει την αρχική κράτηση.

Ο Mark Tanzer, διευθύνων σύμβουλος της ABTA, δήλωσε: «Ελλείψει οποιασδήποτε βοήθειας ή πληροφοριών από την κυβέρνηση, η ABTA συνεχίζει να παρέχει καθοδήγηση για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία που δεν έχουν λάβει χρήματα από προμηθευτές και που δεν είναι σε θέση για παροχή επιστροφών σε 14 ημέρες.

Είναι σημαντικό τα μέλη της ABTA να κατανοούν και να συμμορφώνονται με τους κανόνες σχετικά με την επιστροφή χρημάτων πιστωτικών σημειώσεων, καθώς αυτό θα βοηθήσει πραγματικά στην αποφυγή σύγχυσης και θα παρέχει διαβεβαίωση στους πελάτες. Πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη αναλάβει δράση για να βοηθήσουν τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, διατηρώντας παράλληλα την προστασία των καταναλωτών, ενώ η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζει να κινείται.

Είναι απαραίτητο, ως βιομηχανία, να διατηρούμε την πίεση στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στην Κυβέρνηση να παρέχουν βοήθεια. Έχουμε δει μια συντριπτική απάντηση στην καμπάνια μας «Save Future Travel». Σας ευχαριστούμε για όσους έχουν υποστηρίξει την καμπάνια και αν δεν έχετε επισκεφθεί ακόμα τον ιστότοπο, κάντε το. Δεκάδες εταιρείες έχουν δεσμευτεί για την υποστήριξή τους και παρατίθενται στον ιστότοπο, ο οποίος είναι ζωτικής σημασίας για το κοινό να δει – πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί. “