Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ενέργεια, τα καταναλωτικά αγαθά και οι υπηρεσίας έχουν γίνει σημαντικά πιο ακριβά, λόγω του υψηλού πληθωρισμού.
Οι Γερμανοί στην πλειοψηφία τους παραιτούνται από ψώνια για να εξοικονομήσουν χρήματα για ενέργεια, αποκαλύπτει η έρευνα που διεξήχθη από το Ινστιτούτο YouGov για λογαριασμό του πρακτορείου ειδήσεων Deutsche Presse-Agentur (dpa) μεταξύ 22 και 24 Αυγούστου.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πόσο αυτό έχει επηρεάσει τις διακοπές των Γερμανών.

  • Το 39% δήλωσε ότι κάνει οικονομία στις διακοπές.
  • Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) δεν θέλει να εγκαταλείψει τα ταξίδια μετά από δύο χρόνια πανδημίας.
  • Η ακύρωση της ταξιδιωτικής ασφάλισης δεν αποτελεί επιλογή για την πλειοψηφία (51%).

Η πλειοψηφία των Γερμανών ήδη αποταμιεύει και αλλού. Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου οι μισοί από τους ερωτηθέντες (51%) αγοράζουν λιγότερα ρούχα και ηλεκτρικές συσκευές.
Αντίστοιχα, προς το παρόν αποφεύγουν και μεγαλύτερες αγορές όπως αυτοκίνητο ή κουζίνα (45%).