
Για να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στις 27 Σεπτεμβρίου, μια μεγάλη εταιρεία ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο απευθύνθηκε σε 20 από τους κορυφαίους ταξιδιώτες bloggers της Μεγάλης Βρετανίας και τους ρώτησε ποιους προορισμούς είχαν επισκεφθεί τους τελευταίους 12 μήνες.
Οι ταξιδιωτικοί bloggers είναι το τέλειο παράδειγμα βιώσιμου ταξιδιού, καθώς προβάλουν και σέβονται τους τοπικούς πολιτισμούς, φωτίζοντας παράλληλα προορισμούς που διαφορετικά θα μπορούσαν να είναι αόρατοι και αποτελώντας τον καταλύτη για την οικονομική αλλαγή.
Τα αποτελέσματα δείχνουν πόσο ενεργή είναι σήμερα η βρετανική βιομηχανία blogging και πόσο διαφορετικοί είναι οι προορισμοί.
Ενώ οι ευρωπαϊκοί προορισμοί είναι σαφώς οι πιο δημοφιλείς άλλοι τομείς όπως η Βόρεια Αμερική, ο Καναδάς, η Νότια Αφρική και η Νοτιοανατολική Ασία αποτελούν επίσης καλές επιλογές.
Ειδικότερα :
• Ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους βρετανούς travelbloggers ήταν η Ιταλία, (12 φορές).
• Ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός ήταν η Γαλλία, (10 φορές).
• Ο πιο παραγωγικός travelblogger ήταν το TwoMonkeysTravelGroup.com με επισκέψεις σε πάνω από 50 προορισμούς.
• Το 71,4% των ταξιδιωτικών bloggers που ερωτήθηκαν έχουν το travelblogging ως πλήρη απασχόληση.