Οι αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ ρίχνουν τις τιμές των ναύλων με στόχο να “ζεστάνουν” την κίνηση, σε μία παραδοσιακά πολυσύχναστη περίοδο διακοπών.

Και με τα φθηνότερα εισιτήρια για Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά, προσπαθούν να δελεάσουν τους ταξιδιώτες.

Όπως αποκαλύπτει η Kayak, οι πτήσεις εσωτερικού για την περίοδο των διακοπών Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά έχουν περίπου 16% φθηνότερες τιμές από ότι ήταν κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Πως αντιδρούν οι καταναλωτές

Παρά τις φθηνότερες προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων και την πρόσθετη ευελιξία των αεροπορικών εταιρειών φέτος, τα στοιχεία της Kayak δείχνουν ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ταξίδια αυτόν τον χειμώνα εξακολουθεί να μειώνεται δραστικά.

  • Οι αναζητήσεις πτήσεων εσωτερικού μειώθηκαν κατά 81%.
  • Οι αναζητήσεις ξενοδοχείων μειώθηκαν κατά 74%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.

Πρωταγωνιστεί η αβεβαιότητα

Η Kayak σε μια πρόσφατη έρευνα σε 1.116 Αμερικανούς αποκάλυψε ότι το 45% δεν έχει ακόμη καθορίσει τα ταξιδιωτικά του σχέδια για την επερχόμενη εορταστική περίοδο.

Αιτία, η ατμόσφαιρα αβεβαιότητας, λόγω Covid-19 και που έχει ως αποτέλεσμα την απροθυμία των καταναλωτών να δεσμευτούν σε σχέδια πολύ πιο μπροστά από το χρόνο, καθώς ενδέχεται να αλλάξουν οι συνθήκες.

Ποια τάση κυριαρχεί

Tα δεδομένα επιβεβαιώνουν την τάση ταξιδιού της τελευταίας στιγμής.

Οι αναζητήσεις ξενοδοχείων εντός δύο ημερών από το ταξίδι έχουν σημειώσει σημαντική άνοδο από 28% το 2019 σε 36% φέτος.

Ομοίως, οι αναζητήσεις για πτήσεις. Αυτές που πραγματοποιήθηκαν σε λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν από την αναχώρηση αυξήθηκαν από 29% το 2019 σε 41% το 2020.