Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι πρωτοφανείς προκλήσεις που δημιούργησε η πανδημία σε ατομικό επίπεδο, οδήγησαν σε ενισχυμένη αυτο-φροντίδα και προσωπική ευεξία.
Αυτή η νοοτροπία προβλέπεται ότι θα επηρεάσει και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις.

Έρευνα του Wellness Tourism Association (WTA) 2021 Wellness Travel Consumer Survey επιχειρεί «μια σαφέστερη κατανόηση των προτεραιοτήτων των ταξιδιωτών ευεξίας, μετά την πανδημία».
Παράλληλα, αποκαλύπτει και τους παράγοντες που θα επηρεάσουν περισσότερο τις κρατήσεις στα ταξίδια ευεξίας τα επόμενα δύο χρόνια.

Σύμφωνα με την WTA, η ζήτηση καθοδηγείται από την γενιά baby boomers που θέλει να ζήσει πιο υγιεινά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Καθώς και από τους millennials που έχουν την καλή υγεία προτεραιότητα στη ζωή τους.

Τα κριτήρια κρατήσεων για ταξιδιώτες ευεξίας

Η έρευνα ζήτησε επίσης από τους συμμετέχοντες να κατατάξουν τους παράγοντες που πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να τους επηρεάσουν τις κρατήσεις ταξιδιών που σχετίζονται με την ευεξία τα επόμενα δύο χρόνια. Τα αποτελέσματα ήταν:

  • Τιμή, ευελιξία στις κρατήσεις και πολιτικές ακύρωσης.
  • Εμπιστοσύνη στον προμηθευτή.
  • Διαχείριση προορισμού, με ιδιαίτερο βάρος στην πανδημία.

Οι πέντε «εξαιρετικά σημαντικές» προσφορές για ταξιδιώτες ευεξίας

  • Πιστοποιημένο ασφαλές και καθαρό περιβάλλον ξενοδοχείου.
  • Καθαρό σύστημα νερού σε όλο το ξενοδοχείο.
  • Πρόσβαση σε δραστηριότητες γυμναστικής στη φύση.
  • Ξενοδοχειακό περιβάλλον με βιώσιμες και πρακτικές πρακτικές.
  • Δωμάτια με σύστημα φιλτραρίσματος αέρα για εγγύηση καθαρού αέρα.

Οι πέντε «καθόλου σημαντικές» προσφορές για ταξιδιώτες ευεξίας

  • Πρόσβαση σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας.
  • Πρόσβαση σε ιχνηλάτες γυμναστικής και εφαρμογές που μπορούν να παρακολουθούν πράγματα όπως ο καρδιακός ρυθμός σε πραγματικό χρόνο.
  • Πρόσβαση σε διατροφολόγους
  • Πρόσβαση σε ιατρούς για εξετάσεις που θα μπορούσαν να προβλέψουν μια προδιάθεση για μελλοντικά ιατρικά ζητήματα.
  • Πρόσβαση σε άλλους επαγγελματίες ευεξίας.

Ο τουρισμός ευεξίας εκτιμάται στα 639 δις δολάρια παγκοσμίως το 2018. Πριν από την πανδημία, η αγορά προβλέπονταν να αυξηθεί σε 919 τρις ​​δολάρια -στο 18% του παγκόσμιου τουρισμού- έως το 2022.