Η Airbnb αποτελεί από καιρό απειλή για τις ξενοδοχειακές εταιρείες, καθώς προσφέρει φθηνότερα καταλύματα. Καταλύματα που φαίνεται να επιλέγουν οι Αμερικανοί.

Πέρυσι οι Αμερικανοί κατέβαλαν περισσότερα χρήματα 30% για διαμονή στην Airbnb από ότι στο Hilton και τα θυγατρικά του brands όπως το DoubleTree και το Embassy Suites.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας της Second Measure, εταιρείας που αναλύει τις αγορές χρεωστικών και πιστωτικών καρτών.

Η επένδυση στα επαγγελματικά ταξίδια και στα μπουτίκ ξενοδοχεία, φέρνει έσοδα σε Airbnb

Περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών πελατών της Airbnb προέρχονται από πολυπληθέστερα παράκτια κράτη όπως η Καλιφόρνια, η Νέα Υόρκη και η Φλόριντα.

Η τεράστια ανάπτυξη της Airbnb αποδίδεται στην επέκταση της σε επαγγελματικά ταξίδια, εμπειρίες και στις κρατήσεις σε ξενοδοχεία μπουτίκ.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Airbnb απέκτησε την HotelTonight, κίνηση που την έβαλε ακόμα πιο βαθιά στην αγορά του ξενοδοχείου.