Οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να ταξιδέψουν το 2022, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που κυκλοφόρησε από την arrivia , μια κορυφαία τεχνολογική πλατφόρμα αφοσίωσης στα ταξίδια και κρατήσεων που συνεργάζεται με εταιρείες που αντιμετωπίζουν καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.
Η τελευταία έκθεση αποκαλύπτει μια αισιόδοξη προοπτική για μια αναζωπύρωση των ταξιδιών καθώς εμφανίζεται μια μετα-COVID νοοτροπία μεταξύ των πιθανών ταξιδιωτών. Μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022, ένα χρονικό πλαίσιο που σηματοδότησε την κορύφωση της παραλλαγής Omicron του COVID-19, η arrivia ρώτησε 2.150 Αμερικανούς σχετικά με τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για φέτος. Από τους ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα, περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2022 και σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) έχει ήδη κλείσει ένα ταξίδι.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με μια προηγούμενη έρευνα και έκθεση που κυκλοφόρησε η arrivia στα μέσα του 2021, η οποία βρήκε μεγαλύτερο βαθμό δισταγμού να ταξιδέψει αεροπορικώς εν μέσω ανησυχιών για την πανδημία.
Η αξία εξακολουθεί να είναι το κλειδί, όπως και τα προγράμματα επιβράβευσης
Η νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές δεν κάνουν κράτηση για πακέτα διακοπών με μεγάλα εισιτήρια χωρίς προσεκτική εξέταση, ακόμη και μετά την παύση ταξιδιών λόγω πανδημίας. Η τιμή εξακολουθεί να είναι η κύρια ανησυχία για τους υποψήφιους ταξιδιώτες, υποδεικνύοντας ότι η προθυμία για ταξίδια δεν υπερτερεί της ανάγκης τους για αξία. Οι αμερικανοί ταξιδιώτες χρησιμοποιούν επίσης πόντους, μίλια και ανταμοιβές από τα προγράμματα αφοσίωσης τους για να μειώσουν ή να αντισταθμίσουν μέρος του κόστους του ταξιδιού.
«Έπειτα από πολλές ακυρωμένες διακοπές και μήνες που πέρασαν στο σπίτι, οι καταναλωτές προσέχουν να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους το 2022», δήλωσε ο Jeff Zotara , Chief Marketing Officer της arrivia. “Θέλουν να είναι ξεχωριστό, αλλά θέλουν επίσης σχέση ποιότητας-τιμής. Γι’ αυτό πολλοί ταξιδιώτες στρέφονται στα προγράμματα πίστης τους όπως σχεδιάζουν, αναζητώντας ανταμοιβές ή αναβαθμίσεις που θα τους επιτρέψουν να εξοικονομήσουν κόστος ταξιδιού χωρίς να μειώσουν την άνεση ή απόλαυση.”
Η αναφορά Consumers’ Take on Travel βασίζεται σε ευρήματα έρευνας για να καθοδηγήσει τις επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν τους καταναλωτές με προγράμματα αφοσίωσης ή αφοσίωσης πελατών. Καθώς τα δεδομένα της έρευνας υποδεικνύουν μια σημαντική ιεράρχηση της αξίας κατά τη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού ενός καταναλωτή, τα προγράμματα επιβράβευσης θα πρέπει να καταστήσουν διαθέσιμες περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές υψηλής αξίας στα μέλη και στους πελάτες.
Καθώς πολλές επιχειρήσεις –όχι μόνο ταξιδιωτικές εταιρείες– ελπίζουν να επωφεληθούν από την ταξιδιωτική ανάκαμψη, η προσαρμογή των στρατηγικών αφοσίωσης και αφοσίωσης στις δηλωμένες προτιμήσεις των καταναλωτών για αξία και ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών επιλογών γίνεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Άλλα ευρήματα από την έρευνα περιλαμβάνουν:
Το 80% των καταναλωτών σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο (30%) ή περίπου το ίδιο (50%) όπως το 2021
Το 80% των καταναλωτών που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2022 σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής
Το 49% των καταναλωτών θέτει ένα premium στη δυνατότητα εξαργύρωσης πόντων όταν ταξιδεύουν
Το 38% των καταναλωτών αισθάνεται «εντελώς» ή «πολύ» άνετα σχετικά με τα πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας όταν ταξιδεύουν (όπως την εποχή της έρευνας)
Δύο βασικά στοιχεία από την έρευνα είναι ότι οι Αμερικανοί είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά και ότι η αξία παραμένει κύριος παράγοντας κατά τις διαδικασίες σχεδιασμού των καταναλωτών. Δεν πρέπει να αγνοηθεί, ωστόσο, η σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης σε αυτή τη διαδικασία, ειδικά μεταξύ των νεότερων γενεών.
Με μεγάλα τμήματα καταναλωτών να συμβουλεύονται προγράμματα αφοσίωσης πολύ νωρίτερα στη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού, οι εταιρείες θα πρέπει να προσπαθήσουν να κάνουν τις δομές κερδών και εξαργύρωσης των προγραμμάτων τους εύκολες στην πλοήγηση και να προσφέρουν πιο υψηλής αξίας και εμπνευσμένες ταξιδιωτικές επιλογές που περιλαμβάνουν κρουαζιέρες και θέρετρα αποκλειστικά για μέλη.
«Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ταξιδιωτική ανάκαμψη για τους πελάτες και τα αποτελέσματα τους », πρόσθεσε ο Zotara.