Σύνταξη: tourismtoday.gr

H ένωση Αμερικανών καταναλωτών Consumer Watchdog ζητά έγκαιρες επιστροφές χρημάτων σε ταξιδιώτες, με ακυρωμένες χριστουγεννιάτικες πτήσεις.

Από την παραμονή των Χριστουγέννων, οι αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν περισσότερες από 2.000 πτήσεις στις ΗΠΑ. Και ακόμη περισσότερες καθυστέρησαν, επηρεάζοντας δεκάδες χιλιάδες επιβάτες.

Σε όλο τον κόσμο, πάνω από 8.000 πτήσεις έχουν ακυρωθεί. Ορισμένα δρομολόγια ακυρώθηκαν λόγω κακοκαιρίας.

Αλλά πολλές αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν λόγω υποστελέχωσης και αύξησης των κρουσμάτων COVID-19 σε εργαζόμενους τους.

Καμία δικαιολογία για την αποτυχία των αεροπορικών εταιρειών

«Η υποστελέχωση και η Omicron ήταν ζητήματα που όλοι, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιρειών, γνώριζαν ότι θα τεθούν στον Δεκέμβριο, υπογραμμίζει ο Jacob van Cleef από την Consumer Watchdog.

Οι αεροπορικές εταιρείες δεν αντιμετώπισαν τα προφανή προβλήματα μειώνοντας τον αριθμό των πτήσεων εκ των προτέρων.

Αντίθετα, διέκοψαν μερικά δρομολόγια και περίμεναν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο για να ακυρώσουν πτήσεις που δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την αποτυχία των αεροπορικών εταιρειών να προγραμματίσουν εκ των προτέρων.

Τώρα, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να άρουν όλη τη γραφειοκρατία. Και να επιστρέψουν γρήγορα τα χρήματα στους ανθρώπους των οποίων τις πτήσεις ακύρωσαν.

Οι επιστροφές χρημάτων είναι το Νο. 1 παράπονο που αφορά αεροπορικές εταιρείες από την έναρξη της πανδημίας.»