Τα ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των καταναλωτών σε σχέση με άλλες δαπάνες σύμφωνε με πρόσφατη έρευνα της Αμερικανικής Εταιρείας Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA).

Συγκεκριμένα, το 77% των Αμερικανών λένε ότι θα επέλεγαν μια εμπειρία διακοπών αντί για έναν νέο υπολογιστή, τηλεόραση, ακουστικά εικονικής πραγματικότητας ή κονσόλα παιχνιδιών.

Τον Σεπτέμβριο, το 61% των ταξιδιωτών θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο. Πρόκειται για μια αύξηση 10% έναντι του 51% που θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο τον Μάιο του 2022.

Παρά το εύρημα αυτό, το 40% λέει ότι «τίποτα» δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές. Στην πραγματικότητα, το 25% των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει «ονειρεμένες διακοπές» τους επόμενους έξι μήνες.

Παρόλο που σχεδόν εννέα στους δέκα ταξιδιώτες αισθάνονται τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στα καταναλωτικά αγαθά, το 40% των ταξιδιωτών ξοδεύουν περισσότερα για ταξίδια στο υπόλοιπο του έτους και ένα εκπληκτικό 75% των Αμερικανών σχεδιάζει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα για ταξίδια το 2023 .

Η φετινή εορταστική ταξιδιωτική περίοδος φαίνεται ότι θα είναι ισχυρή. Το 64% των ταξιδιωτών θα πάνε έξω από την πόλη για την Ημέρα των Ευχαριστιών, το 66% έχει ταξιδιωτικά σχέδια για το Δεκέμβριο και το 38% έχει ήδη κανονίσει ταξίδια για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Όσον αφορά στην απόδοση της επένδυσης, το 48% των καταναλωτών πιστεύουν ότι τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση αυτή τη στιγμή, σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες δαπανών – σχεδόν διπλάσια από την επενδυτική αξία της αγοράς νέου αυτοκινήτου (21%).

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι είναι πιο απασχολημένοι από ποτέ φέτος, επειδή τα ταξίδια παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα για τους καταναλωτές, με το 70% να λέει ότι τα ταξίδια είναι μια ανταμοιβή για αυτό που «είχαν να αντιμετωπίσουν» τα τελευταία δύο χρόνια (ταξίδια εκδίκησης). Το 65% των Αμερικανών αναφέρουν επίσης ότι αποδίδουν στο ρητό «YOLO» ή «Ζει κανείς μόνο μια φορά» όταν πρόκειται για ταξίδια, πιστεύοντας ότι τώρα είναι η ώρα να επιστρέψουν έξω και να δουν τον κόσμο.

«Αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι Αμερικανοί όχι μόνο θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά πρέπει να ταξιδέψουν», δήλωσε ο Zane Kerby, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αμερικανικής Εταιρείας Ταξιδιωτικών Συμβούλων. «Ωστόσο, πιστεύουν επίσης ότι τα ταξίδια τείνουν να είναι εγγενώς ακριβά, πολύπλοκα και στερούνται εξυπηρέτησης πελατών.