Απαραίτητη είναι πλέον η ταξιδιωτική ασφάλιση προκειμένου οι καταναλωτές να απολαύσουν ταξίδια χωρίς άγχος. Αυτό προέκυψε από έρευνα της εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης VisitorsCoverage.
Το 64% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν έχοντας ασφάλιση το 2022.
Το 70% των ερωτηθέντων αναμένει να ταξιδέψει περισσότερο το 2022, αλλά, υπό το φως της πανδημίας, θα μείνει πιο κοντά στο σπίτι του.
Το 45% βαθμολόγησε τα οδικά ταξίδια ως τα πιο ελκυστικά. Ακολούθησαν οι πτήσεις εσωτερικού (22%), ενώ μόνο το 16% θα ταξιδέψει διεθνώς το 2022.
Η Χαβάη και ο Καναδάς είναι οι πιο περιζήτητοι προορισμοί της χρονιάς.
Παράλληλα, η έρευνα υποδηλώνει αύξηση της αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης:
- Το 64% των Αμερικανών πιστεύει ότι η ταξιδιωτική ασφάλιση που τους καλύπτει σε περίπτωση ακύρωσης και έκτακτης ανάγκης ταξιδιού θα τους έκανε πιο πιθανό να ταξιδέψουν.
- Το 42% δήλωσε ότι είναι «πιθανόν» ή «πολύ πιθανό» να αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση.
Η ευελιξία είναι το “κλειδί”
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες είπαν ότι θα ένιωθαν καλύτερα προετοιμασμένοι να ταξιδέψουν το 2022 με «πιο ευέλικτες επιλογές ακύρωσης»:
- Το 55% αξιολόγησε την ευελιξία ακύρωσης ως το όφελος που πρόσφερε τη μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.
- Από αυτούς το 41% περίμενε να κάνει κράτηση περισσότερων πτήσεων το 2022.
- Το 29% σχεδιάζει να δαπανήσει για «θέματα πτήσης», όπως ασφάλιση ακύρωσης.
Τους τελευταίους τρεις μήνες, το 99% των πελατών VisitorsCoverage που αγόρασαν προγράμματα ασφάλισης ταξιδιού έχουν συμπεριλάβει ένα όφελος Cancel For Any Reason (CFAR).