Η ξενοδοχειακή βιομηχανία αποτιμά το 2018, στρέφοντας το βλέμμα στις τεχνολογικές προτεραιότητες για την νέα χρονιά.

Μερικές από τις ευρύτερες τάσεις στη φιλοξενία που θα επηρεάσουν την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019 και μετά έχουν ως εξής :

Τεχνολογία open APIs

Η τεχνολογία API (Open Interface Programming Interface) είναι δημοφιλής, κυρίως λόγω της ευκολίας ενσωμάτωσης και προσαρμογής σε ένα ανοιχτό σύστημα.

Τώρα, τα ξενοδοχεία επιδιώκουν την ευελιξία, δημιουργώντας ένα «καλάθι» με τις καλύτερες στην κατηγορία τους τεχνολογίες που θα βοηθήσουν στη διαχείριση των ξενοδοχειακών λειτουργιών και την ανάπτυξη καλύτερων στρατηγικών διαχείρισης εσόδων

Η οικονομία των συνδρομών

Ακριβώς όπως οι συνδρομές έχουν γίνει πρότυπο σε αεροπορικές εταιρείες – όπως ετήσιες κάρτες Wi-Fi ή πρόσβαση σε λέσχες – οι συνδρομές θα κατακλύσουν και τον τομέα της φιλοξενίας.

Εκτός από την επιβράβευση συχνών επισκεπτών, αυτές οι συνδρομές δημιουργούν επίσης ένα στενότερο δεσμό μεταξύ ενός ξενοδοχείου και των ντόπιων. Τα ξενοδοχεία συχνά αναζητούν τρόπους συμμετοχής του τοπικού πληθυσμού, είτε πρόκειται για εκπτώσεις μόνο για τους ντόπιους είτε για τακτικές εκδηλώσεις.

Τεχνολογία φωνής

Η φωνή κερδίζει σταθερά την αποδοχή μεταξύ των καταναλωτών. Η πρόσφατη παρουσίαση του Alexa for Hospitality παρέχει ένα πλαίσιο για τα ξενοδοχεία που ενσωματώνουν τη φωνή τόσο στην εμπειρία του επισκέπτη όσο και στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου.

Η πιο προφανής χρήση της φωνής βρίσκεται μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ως διασύνδεση που διευκολύνει το ‘έξυπνο’ ξενοδοχείο. Ο φιλοξενούμενος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη φωνή για να αλλάξει το τηλεοπτικό κανάλι, να ρυθμίσει τη θερμοκρασία, να σβήσει τα φώτα ή ακόμα και να παραγγείλει μέσω της υπηρεσίας δωματίου.

e-Sports

Το eSports είναι ένα αυξανόμενο τμήμα της βιομηχανίας ψυχαγωγίας: μια πρόσφατη έκθεση Newzoo υπολόγισε το μέγεθος της οικονομίας eSports στα 905,6 εκατομμύρια δολάρια, ποσοστό που είναι 38% περισσότερο από πέρυσι. Στην ουσία πρόκειται για ένα είδος διαγωνισμών videο games σε ζωντανή σύνδεση που προσελκύει κοινό παρόμοιο με το παραδοσιακό αθλητισμό. Οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν αυτή τη ζήτηση ταξιδιού μέσω εταιρικών σχέσεων με τα τοπικά franchise eSports, μέσω χορηγιών συγκεκριμένων παικτών ή ακόμη και μόνο με πακέτα και τιμές δωματίων που στοχεύουν στους οπαδούς του eSports.

Το «έξυπνο» ξενοδοχείο

Ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου φιλοξενεί ένα βαθύτερο επίπεδο σύνδεσης. Με την τεχνολογία που αναπτύσσεται σε όλη την ιδιοκτησία, ο έξυπνος σχεδιασμός του ξενοδοχείου περιλαμβάνει νέους τρόπους συνεργασίας με τους επισκέπτες. Το γρήγορο check-in επιτρέπει στους επισκέπτες να παραλείπουν τη ρεσεψιόν και να πάνε απευθείας στο δωμάτιο.

Πριν ανοίξετε την πόρτα, η τεχνολογία στο δωμάτιο εξατομικεύει το περιβάλλον του δωματίου, φορτώνοντας προκαθορισμένες προτιμήσεις για τα φώτα, τη μουσική, την τηλεόραση και τη θερμοκρασία. Το “έξυπνο” ξενοδοχείο επιτρέπει στους επισκέπτες να έχουν τόσο πολύ – ή και ελάχιστη – αλληλεπίδραση όπως προτιμούν, επιλέγοντας την ιδανική εμπειρία του ξενοδοχείου για κάθε διαμονή.

Μια άλλη πτυχή του «έξυπνου» ξενοδοχείου προέρχεται από την καινοτομία της εμπειρίας κράτησης, καθώς τα ξενοδοχεία παίρνουν τα συνθήματα από τις αεροπορικές εταιρείες για να προσφέρουν τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο δωμάτιο πριν από την άφιξή σας.