Οι υπάλληλοι της Boeing δεν είναι βέβαιοι για το πόσο θα καθυστερήσουν την επιστροφή των αεροσκαφών 737 MAX, οι αλλαγές λογισμικού που ζητούνται από τις κυβερνητικές ρυθμιστικές αρχές για το γειωμένο στόλο.

Σύμφωνα με τους Seattle Times, η Boeing ανέφερε ότι ήταν στα τελικά στάδια των αναβαθμίσεων του απαραίτητου λογισμικού στα αεροσκάφη 737 MAX.
Αλλά η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) δεν ολοκλήρωσε τον έλεγχο του δεύτερου υπολογιστή ελέγχου πτήσης που χρησιμοποιείται σε κάθε αεροπλάνο.
Κι αυτό γιατί η Boeing παρουσίασε την τεκμηρίωση MCAS σε παρόμοια μορφή όπως στο παρελθόν.
Αλλά η FAA την ήθελε σε διαφορετική μορφή. Η Boeing σε έναν αγώνα…δρόμου πραγματοποιεί επί του παρόντος τις απαραίτητες αλλαγές στο λογισμικό, ώστε να μην υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις.

Παρά τις ζητούμενες αλλαγές, η Boeing ευελπιστεί ότι θα έχει την έγκριση της FAA μέχρι το τέλος του 2019.
Ωστόσο ο Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA) δήλωσε ότι πιστεύει ότι ο στόλος MAX θα επιστρέψει κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Οι αεροπορικές επεκτείνουν τις ακυρώσεις δρομολογίων με Boeing 737 Max

Η American Airlines και η Southwest Airlines έχουν επεκτείνει τις ακυρώσεις δρομολογίων με Boeing 737 Max μέχρι τις 4 και 6 Μαρτίου, αντίστοιχα.
Πριν τις εξελίξεις, η Southwest είχε ανακοινώσει ότι θα επιστρέψει τα αεροσκάφη μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου και η American στα μέσα Ιανουαρίου.