Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι απώλειες του Χίθροου μειώνονται καθώς οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά ένα τρίτο στα 59 εκατομμύρια τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Η συνολική ζημιά μειώθηκε στα 19 εκατ. λίρες έναντι 442 εκατ. το ίδιο εννεάμηνο πέρυσι.
Το ισχυρό καλοκαίρι έδωσε ώθηση την κίνηση. Περίπου 29 εκατομμύρια ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τον κόμβο του Λονδίνου καθώς παρείχε συνδέσεις με περισσότερους από 214 προορισμούς.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 30% στα 2,7 δις λίρες
Όπως ανέφερε το αεροδρόμιο η πτώση των απωλειών ήρθε «καθώς συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική μας για τη διαχείριση του κόστους και την προώθηση της ανάπτυξης μέσα σε ένα αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 30% στα 2,7 δις λίρες.
«Η μόχλευση είναι σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα και ο ισολογισμός μας είναι ισχυρός, με ρευστότητα 4,6 δισεκατομμυρίων λιρών που επαρκούν για την κάλυψη όλων των υποχρεώσεων για τουλάχιστον 24 μήνες. Δεν προβλέπονται μερίσματα για το 2023».
Το Χίθροου περιέγραψε τον μελλοντική χρέωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) ως «προκλητική».
Οι επενδύσεις
Ωστόσο, το αεροδρόμιο σχεδιάζει «να συνεχίσει να επενδύει σε βασικές αναβαθμίσεις του με το μετασχηματιστικό πρόγραμμα ασφάλειας, να βρίσκεται σε εξέλιξη. Tο νέο σύστημα αποσκευών Terminal 2, θα ανακοινωθεί μέχρι το τέλος του έτους».
Πάνω από 200 εκατ. λίρες πρόκειται να επενδυθούν εκεί τα επόμενα τρία χρόνια για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.
Το Χίθροου κάλεσε την κυβέρνηση να «προχωρήσει με ρυθμό» με μια εγχώρια βιομηχανία βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, να επαναφέρει τις αφορολόγητες αγορές για τους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου και να δεσμεύσει τη στήριξη στις νότιες και δυτικές σιδηροδρομικές συνδέσεις αυξάνοντας τη συνδεσιμότητα με το αεροδρόμιο.
Το Χίθροου, μεγάλο εθνικό κεφάλαιο για τη Βρετανία
«Το Χίθροου είναι ήδη ένα μεγάλο εθνικό κεφάλαιο για τη Βρετανία και οι καλύτερες μέρες μας είναι ακόμη μπροστά, δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του Thomas Woldbye.
Έχουμε ένα σαφές σχέδιο για να συνδέσουμε όλη τη Βρετανία με την παγκόσμια ανάπτυξη, μια διαδρομή πτήσης στο καθαρό μηδέν μέχρι το 2050 και θα αναβαθμίσουμε το αεροδρόμιο για τους πελάτες μας.
Η ομάδα του Χίθροου θα οικοδομήσει έναν ακόμα πιο ισχυρό κόμβο για τη Βρετανία την επόμενη δεκαετία».