Βασιζόμενοι στα συναισθήματά τους προβαίνουν σε αγορές οι Βρετανοί αφήνοντας στη λογική μικρότερο χώρο, σύμφωνα με έρευνα.

Συγκεκριμένα, μια πρόσφατη μελέτη σε περισσότερους από 9.000 άτομα αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο μπορούν να χωριστούν σε οκτώ “κατηγορίες συμπεριφοράς”, με κάθε ομάδα να έχει μοναδικές συμπεριφορές και χαρακτηριστικά που παρέχουν πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο που διαχειρίζονται τα χρήματά τους.

Οι “καταναλωτές τάσης” εμφανίστηκαν ως οι πιο σημαντικοί και είναι εκείνοι που κυβερνούνται από την καρδιά τους όταν πρόκειται για χρήματα και δεν αισθάνονται καμία ανησυχία όταν μειώνονται τα χρήματα στο πορτοφόλι τους εφόσον επιθυμούν να διατηρήσουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής τους.

Σημειώνεται μάλιστα ότι περισσότεροι άνθρωποι βρέθηκαν σε αυτή την κατηγορία από ό, τι στη “Συναισθηματική” ή την κατηγορία όσων κάνουν οικονομία, οι οποίες περιγράφουν εκείνους που είναι πιο συνετοί όταν πρόκειται για τις δαπάνες τους.

Στέλεχος της HSBC UK, η οποία διεξήγαγε την έρευνα, δήλωσε χαρακτηριτικά : “Οι Βρετανοί είναι συνειδητά απρόθυμοι να μιλήσουν για τα χρήματα και αυτό μπορεί να επηρεάσει την οικονομική συμπεριφορά μας.

Παράλληλα, τα στοιχεία της έρευνα αποκάλυψαν ότι μόνο το 45% ελέγχουν τον κύριο τραπεζικό τους λογαριασμό μία φορά την εβδομάδα ή λιγότερο και 1 στους 10 τον ελέγχει μόνο μία φορά το μήνα.

Ταυτόχρονα η έρευνα έδειξε ότι το Λονδίνο φιλοξενεί μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων, οι οποίοι ξοδεύουν χρόνο να κάνουν την έρευνά τους πριν την αγορά, επιτρέποντάς τους να παίρνουν πιο συμφέρουσες οικονομικά αποφάσεις και νιώθουν άνετα να κάνουν οικονομία σε περίπτωση που έχουν ξεπεράσει τον αρχικά υπολογιζόμενο οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Τέλος, οι millennials κατατάσσονται στην κατηγορία όσων καταναλώνουν με όρια και δεν μπαίνουν σε χρέη παρά μόνο εφόσον μπορούν να τα ξεπληρώσουν.