Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί σχεδιάζουν τουλάχιστον δύο διακοπές το 2023 παρά τις οικονομικές πιέσεις, σύμφωνα με έρευνα της Advantage Travel Partnership.

Όπως αποκαλύπτεται οι Βρετανοί δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για τις διακοπές σε σχέση με τα γεύματα σε πακέτο, το φαγητό έξω και τη συναναστροφή με φίλους.

  • Η Τενερίφη, η Μαγιόρκα, το Αλικάντε, το Λανθαρότε και η Αττάλεια ήταν οι πέντε πιο δημοφιλείς προορισμοί.
  • Ο ήλιος και η παραλία ήταν ο πιο δημοφιλής τύπος διακοπών με σχεδόν τους μισούς να δηλώνουν ότι σκοπεύουν να κάνουν κράτηση για έναν παραλιακό προορισμό αυτό το καλοκαίρι.
  • Οι διακοπές στην πόλη εμφανίστηκαν επίσης σε μεγάλο βαθμό, με έναν στους πέντε να λέει ότι θα κλείσει ένα διάλειμμα περιπέτειας φέτος.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 50% των πελατών των πρακτόρων αναζητούσαν διακοπές κρουαζιέρας, υποδηλώνοντας ότι το αυξημένο ενδιαφέρον που έχει ήδη παρατηρηθεί φέτος για την κρουαζιέρα επρόκειτο να συνεχιστεί.

Η πολυτέλεια ήταν ένας άλλος τομέας που απολάμβανε αύξηση της ζήτησης, σύμφωνα με την έρευνα. Συνολικά, το 47% των μελών του Advantage είπε ότι οι πελάτες έκαναν κράτηση για πολυτελείς αποδράσεις.

Άλλοι τομείς σε ζήτηση περιελάμβαναν περιπέτειες με οδηγό, με το 28% των μελών να βλέπει ζήτηση από πελάτες για περιηγήσεις με συνοδεία και ομαδικές κρατήσεις σε προορισμούς όπως η Κόστα Ρίκα, η Ινδία και η Νότια Αφρική και η Ευρώπη.

Οι νέες τάσεις

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης νέες τάσεις στις διακοπές μεταξύ ενός νεότερου δημογραφικού πληθυσμού.
Οι ηλικίας μεταξύ 18-34 ετών δίνουν προτεραιότητα στην περιπέτεια, την ευεξία και τις περιηγήσεις με συνοδεία αντί για εκδρομές στον ήλιο και στην παραλία.

«Είναι ενδιαφέρον να δούμε από την έρευνά μας ότι οι καταναλωτές θέλουν να κάνουν τουλάχιστον δύο διακοπές φέτος παρά το οικονομικό κλίμα, δήλωσε η Julia Lo Bue-Said, διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage Travel Partnership.

Αυτό δείχνει ότι οι διακοπές είναι πραγματικά αναγκαιότητα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι Βρετανοί θέλουν να βγουν έξω και να εξερευνήσουν και να είναι πιο τολμηροί με τις επιλογές των διακοπών τους.

Οι ταξιδιωτικές μέλη μας πράκτορα βλέπουν ισχυρές κρατήσεις για αυτό το καλοκαίρι και πέρα ​​από αυτό είναι ένα θετικό σημάδι ότι ο κλάδος έχει ανακάμψει.»

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ανέφεραν αύξηση νέων πελατών καθώς οι Βρετανοί ταξιδιώτες αναζητούν βοήθεια για την προσαρμογή και τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους.
Το 96% των μελών της Advantage ανέφεραν αύξηση στους πελάτες, με 52% ηλικίας μεταξύ 45-54 και 20% ηλικίας μεταξύ 35-44 ετών.

Αλλά η έκθεση έδειξε επίσης ότι τα ζητήματα προσωπικού και η αύξηση του κόστους ήταν τα μεγαλύτερα ζητήματα που επηρεάζουν επί του παρόντος τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Σχεδόν οι μισοί (47%) ανέφεραν τη στελέχωση ως τη μεγαλύτερη ανησυχία τους, ενώ το 41% ​​είπε ότι το λειτουργικό κόστος ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα, ακολουθούμενο από τις τιμές αγοράς (31%).
Ένα επιπλέον 38% των μελών δήλωσε ότι προσλάμβανε προσωπικό χωρίς ταξιδιωτική εμπειρία για να καλύψουν τα κενά προσωπικού.