Περισσότερα ταξίδια και περισσότερα έξοδα πραγματοποιούν οι Κινέζες τουρίστριες σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Ctrip. Ειδικότερα το online ταξιδιωτικά πρακτορείο σε συνεργασία με το Lvmanma αναφέρουν ότι οι γυναίκες είναι υπεύθυνες για το 60% όλων των κρατήσεων στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Παράλληλες, είναι εκείνες που ψάχνουν περισσότερο τους ταξιδιωτικούς προορισμούς από τους άντρες.

Σε άνοδο τα solo ταξίδια

Και οι δύο πλατφόρμες σημείωσαν επίσης την αύξηση των γυναικών που σχεδιάζουν ανεξάρτητες μετακινήσεις. Πιο αναλυτικά, η Ctrip σημειώνει ότι το 62% από τις κοριτσοπαρέες επιλέγουν ξενοδοχεία κοντά σε εμπορικά κέντρα.

Εν τω μεταξύ, οι νεότεροι ταξιδιώτες – όσοι γεννήθηκαν στη δεκαετία του 1990 και στις αρχές του 2000 – ξεπέρασαν τους ηλικιωμένους τουρίστες.

Μερικά από τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της έρευνας έχουν ως εξής :

  • Το 70% των κρατήσεων ξενοδοχείων πραγματοποιούνται από γυναίκες (για σόλο ταξίδια, ζευγάρια, φίλους ή οικογενειακά ταξίδια (Ctrip)
  • Το 75% των γυναικών επιλέγουν ξενοδοχεία 4 ή 5 αστέρων για οικογενειακές διακοπές (Ctrip)
  • Το 57% των ατομικών ταξιδιωτών το 2018 ήταν γυναίκες (Ctrip)
  • Το 65% των FIT ήταν γυναίκες (Lvmama)
  • Το 35% των γυναικών επιλέγουν να ταξιδεύουν με φίλους (Lvmama)
  • Το 21% των γυναικών επιλέγουν να ταξιδεύουν μόνες τους (Lvmama)
  • Το 10% των γυναικών κλείνει τα ταξίδια τους περίπου τρεις μήνες νωρίτερα. (Lvmama)
  • Οι γυναίκες δαπάνησαν κατά μέσο όρο 35 δολάρια (235,3 RMB) ανά γεύμα ενώ ταξίδευαν. Οι άντρες 30,60 δολάρια (205,8 εκατομμύρια RMB) (Ctrip)
  • Μόνο το 9% των γυναικών ταξιδιωτών πραγματοποίησαν κρατήσεις σε εστιατόρια δυτικού τύπου μέσω του Ctrip
  • Οι κρατήσεις για δραστηριότητες όπως ράφτινγκ, πτώση με αλεξίπτωτο και πτώση με bungee αυξήθηκαν 12% σε ετήσια βάση (Lvmama)