Τίμιοι πρέπει να είναι οι Influencers στις κριτικές στους στα social media. Αντίθετα θα πρέπει να μειώσουν τον αριθμό των διαφημιζόμενων posts τους προκειμένου να κρατήσουν την αξιοπιστία τους μεταξύ των followers.

Ειδικότερα, το 79% των χρηστών των κοινωνικών μέσων στα ΗΑΕ και τη Σαουδική Αραβία έκαναν “unfollow” τους Influencers τους φέτος.

Ο λόγος είναι οι υπερβολικές διαφημίσεις και η αντίθεση μεταξύ αξίας και ηθικής.

Η έρευνα, που διεξήχθη από τον όμιλο BPG και την YouGov, ρώτησε 1.000 κατοίκους των ΗΑΕ και της  Σαουδικής Αραβίας, ηλικίας από 18 έως 35 ετών.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 59% των χρηστών είναι λιγότερο πιθανό να εμπιστευθούν την κριτική ενός influencer εάν σε αυτή υπάρχει πληρωμένη διαφήμιση.

Τέλος, το 73% εξ αυτών μπορεί πραγματικά να καταλάβει εάν το περιεχόμενο του Influencer είναι επί πληρωμή.