Στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα “Lunchphoria”, συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία γυρίζει σελίδα το νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο. Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing GreeceSpeak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικότερα,η βραβευμένη «γκουρού της ελληνικής κουζίνας», αρθρογράφος και συγγραφέας 17 βιβλίων για την ελληνική μαγειρική,Diane Kochilas  έρχεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας την Πέμπτη, από 1 έως 3 π.μ.  (Αναχωρήσεις, Είσοδος 4, “Aegean Lounge”, είσοδος ελεύθερη) και την  Παρασκευή από 11 – 12 το μεσημέρι (Αναχωρήσεις, Εμπορικό Κέντρο αεροδρομίου, είσοδος ελεύθερη) με στόχο να αναδείξει την ελληνική γεύση, ταξιδεύοντας επιβάτες και επισκέπτες…. ”Beyond Tzatziki!”.

Παράλληλα, καθόλη τη διάρκεια του Lunchphoria, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης.