Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από την άλλη άκρη του Ατλαντικού, καθώς, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τη Morning Consult, το 56% των Αμερικανών είναι πρόθυμο να ταξιδέψει για διακοπές το 2021. Την ίδια στιγμή, το 48% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνει ότι το αίσθημα της ασφάλειας για να ταξιδέψει το 2021 βασίζεται στην πορεία των εμβολιασμών.

Η έρευνα ανατέθηκε από την American Hotel & Lodging Association (AHLA) και συμμετείχαν 2.200 Αμερικανοί.

Τα ευρήματα

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας…

  • Το 34% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι αισθάνεται ήδη άνετα να μείνει σε ξενοδοχείο.
  • Το 48% δηλώνει ότι η ασφάλεια που νιώθουν βασίζεται στη διανομή του εμβολίου.
  • Το 36% είπε ότι αναμένει να ταξιδέψουν περισσότερο για αναψυχή το 2021 σε σύγκριση με πέρυσι.

Την ίδια στιγμή, όπως προκύπτει από την έρευνα, τα σχέδια που κάνουν οι καταναλωτές για ταξίδια αναψυχής εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τη διάθεση του εμβολίου.

  • Το 11% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα αισθανθεί άνετα να μείνει σε ένα ξενοδοχείο όταν τα εμβόλια είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό.
  • Το 20% δηλώνει ότι θέλει να εμβολιαστεί η πλειοψηφία των Αμερικανών πριν ταξιδέψει και…
  • Το 17% δηλώνει ότι θα ταξιδέψει μόνο όταν έχει εμβολιαστεί προσωπικά.

Κρίσιμος παράγοντας η καθαριότητα

Προτεραιότητα, με βάση την έρευνα, αποτελεί για τους ταξιδιώτες η καθαριότητα. Τα ταξίδια αναψυχής αναμένεται να αρχίσουν να αυξάνονται το β’ τρίμηνο και το γ’ τρίμηνο του 2021. Για να προετοιμαστούν γι’ αυτή την εκτιμώμενη αύξηση της ζήτησης για ταξίδια αναψυχής, οι επιχειρήσεις όπως τα ξενοδοχεία, θα πρέπει να προετοιμάσουν τις εγκαταστάσεις τους για να καλύψουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Για παράδειγμα, μια ξεχωριστή έρευνα που διενήργησε η Ecolab τον περασμένο Δεκέμβριο, διαπίστωσε ότι…

  • Το 62% των καταναλωτών έθεσε την καθαριότητα ως τον κορυφαίο παράγοντα για να επιλέξει να μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο.
  • Το 52% των επισκεπτών των ξενοδοχείων λέει ότι τα βελτιωμένα πρωτόκολλα καθαρισμού τους κάνουν να νιώσουν πιο άνετα όταν μένουν σε ξενοδοχείο.

Σε τροχιά επανεκκίνησης

Τα ευρήματα της έρευνας είναι ιδιαίτερα σημαντικά και για όσους δραστηριοποιούνται σε επιχειρήσεις αναψυχής, τουρισμού και φιλοξενίας, δεδομένης της δύσκολης χρονιάς την οποία βίωσε ο κλάδος της φιλοξενίας.

Η επιθυμία των καταναλωτών για ταξίδια το 2021 δίνει ελπίδα για επανεκκίνηση σε πολλές μικρές επιχειρήσεις του κλάδου. Εκτός από αισιοδοξία, η γνώση σχετικά με τα σχέδια των ταξιδιωτών θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν τους επόμενους μήνες. Αυτός ο προγραμματισμός περιλαμβάνει την εφαρμογή μέτρων υγείας και ασφάλειας.

Ο Τσιπ Ρότζερς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHLA, τόνισε: «Ενώ οι καταναλωτές είναι αισιόδοξοι για την πραγματοποίηση ταξιδιών το 2021, μετά από σχεδόν ένα χρόνο περιοριστικών μέτρων, συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε μια καταστροφή. Η πανδημία της νόσου Covid-19 έχει εξαλείψει τα 10 χρόνια αύξησης της απασχόλησης στα ξενοδοχεία».