Η Βρετανική βιομηχανία ταξιδίων συνεχίζει να διατηρεί τη δική της δυναμική. Οι επενδυτές βλέπουν τεράστιες ευκαιρίες, παρά τις ευρύτερες οικονομικές και πολιτικές ανησυχίες που προκαλεί η Brexit.

Αυτό ήταν το συμπέρασμα μιας έκθεσης της παγκόσμιας εταιρείας εταιρειών χρηματοοικονομικών εταιρειών Clearwater International στην τελευταία της ανάλυση του τομέα.

Σύμφωνα με την έκθεση το 2018 υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός συμφωνιών και αυτό συνεχίζει την τάση της «σταθερής ροής των συναλλαγών» τα τελευταία χρόνια, με πολλούς παίκτες στην ταξιδιωτική βιομηχανία να προσελκύουν το ενδιαφέρον των επενδυτών ιδιωτικών κεφαλαίων που αναζητούν δυνατότητες ισχυρής ανάπτυξης.
Όπως αναφέρεται “είναι πιθανό να υπάρξουν περαιτέρω δευτερογενείς εξαγορές, οι οποίες ήταν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της αγοράς το 2018, καθώς οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται και οι υφιστάμενοι επενδυτές ιδιωτικών μετοχικών κεφαλαίων εξετάζουν τις επιλογές εξόδου τους.

Ποια ταξιδιωτικά τμήματα προσελκύουν επενδυτές

Οι αναπτυσσόμενες αγορές premium, online, συνοδεία και εξειδικευμένο ταξίδι, είναι τα τμήματα με την αξιοσημείωτη δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών με ιδιαίτερα ενεργούς επενδυτές ιδιωτικών κεφαλαίων.
“Οι αγοραστές θα συνεχίσουν να βελτιώνουν τους ρυθμούς ανάπτυξής τους μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορές “, τονίζεται στην έκθεσή της Travel Clearview.
Η ανάπτυξη της βρετανικής ταξιδιωτικής αγοράς τα τελευταία χρόνια δείχνει ελάχιστα σημάδια επιβράδυνσης, υπογραμμίζεται.

“Μεγάλο μέρος αυτής της ανάπτυξης εξακολουθεί να καθοδηγείται από τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς οι παραθεριστές αποφεύγουν το παραδοσιακό διάλειμμα στην παραλία δύο εβδομάδων υπέρ των πιο ευέλικτων, εξωτικών και βιωματικών διακοπών”, ανέφερε.

Τα social media με αυξανόμενο ρόλο στις επιλογές διακοπών

Τα κοινωνικά μέσα διαδραματίζουν έναν αυξανόμενο ρόλο στις επιλογές των διακοπών. Το 61% των millennials επηρεάζονται από το ταξίδι σε προορισμoύς Instagram.

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας

Η ανάπτυξη του πληθυσμού των “πλουσίων” άνω των 50 ετών ταξιδιωτών αποτελεί μια “συναρπαστική ευκαιρία” για τον τομέα των ταξιδιών.
“Οι εταιρείες ανταποκρίθηκαν κάνοντας τις διακοπές πιο φιλικές προς αυτή τη γενιά προσφέροντας περισσότερες διαχειριζόμενες και καθοδηγούμενες διακοπές που παρέχουν εμπειρίες υψηλής ποιότητας”, επισημαίνεται.
Σε αυτή την κατηγορία ταξιδιωτών αύξηση, σύμφωνα με την έκθεση σημειώνεται στο ταξίδι “skipgen”, που είναι η πιο σημαντική τάση. Ιδιαίτερα στην αγορά κρουαζιέρας όλο και περισσότεροι παππούδες πάνε με τα εγγόνια τους διακοπές, αφήνοντας πίσω τους τους γονείς τους.