Με βάση τις επιλογές σε φαγητό και ποτό που έχει να προσφέρει ένας προορισμός, θα διαλέξει το 64% των ταξιδιωτών παγκοσμίως τον επόμενο προορισμό του, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η Booking.com.

Λαμβάνοντας δεδομένα από περισσότερους από 50.000 ταξιδιώτες, η ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων booking.com διαπίστωσε ότι πάνω από το ένα τρίτο των παγκόσμιων ταξιδιωτών – που φτάνουν στο 40% των millennials- σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν ένα γαστρονομικό ταξίδι περιπέτειας το 2018.

Αναμφισβήτητα λοιπόν η όρεξη των ταξιδιωτών αυξάνεται, με τους μισούς ταξιδιώτες παγκοσμίως να αναζητούν πιο περιπετειώδεις γαστρονομικές επιλογές στα ταξίδια τους.

Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι δοκιμάζοντας τοπικές λιχουδιές ενώ ταξιδεύουν, με την έρευνα που φανερώνει ότι το 64% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα δοκιμάσει περισσότερα τοπικά φαγητά το 2018.

Παράλληλα, η Booking.com χρησιμοποίησε τα σχόλια που άφησαν εκατομμύρια ταξιδιώτες καταρτώντας μια λίστα με τους κορυφαίους προορισμούς σε όλο τον κόσμο για να δοκιμάσουν τοπικό φαγητό.

Ανάμεσά τους φιγουράρουν :

Το χωριό Canggu στην Ινδονησία
Η πόλη Miedzyzdroje στην Πολωνία
Το όρος Κόγια στην Ιαπωνία
Το Ντίσελντορφ στη Γερμανία
Η πόλη Λβίβ στην Ουκρανία και η
Το Franschhoek στη Νότια Αφρική