Μόνο το 12% όσον ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους από το Ηνωμένου Βασιλείου θέλουν να δέχονται τις ενοχλητικές ενημερώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 66% θα προτιμούσε να λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με νέα έρευνα από Egencia της Expedia.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι, παρόλο που στους ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους σε όλο τον κόσμο αρέσει να μοιράζονται  ταξιδιωτικές συμβουλές μέσω LinkedIn και Twitter, εμπιστεύονται τα emails περισσότερο για να ενημερώνονται για τα ταξίδια τους. Η έρευνα που διεξήχθη σε περισσότερους από 6000 επαγγελματίες ταξιδιώτες παγκοσμίως έδειξε ότι το 66% θα προτιμούσε να ακούσει απευθείας από τον πάροχο του ταξιδιού του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με μια διακοπή παροχής υπηρεσιών από ό, τι να ενημερωθεί γι ‘αυτό από τα social media.
Όμως, η έρευνα έδειξε ότι, όταν πρόκειται ταξιδιωτικές συμβουλές που μοιράζονται μεταξύ των ατόμων, περισσότερο από το ήμισυ όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους στο Ηνωμένο Βασίλειο (58%) προτιμούν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστούν τις συστάσεις με τους συναδέλφους τους.

Τέλος, οι συμβουλές για καταλύματα σε ποσοστό 91% και για την επίγεια μεταφορά σε ποσοστό 84% κατατάσσονται ως οι πιο σημαντικές, ακολουθούμενες από τις ενημερώσεις για προτάσεις στα εστιατόρια (82%) και για τις αεροπορικές εταιρείες (77%).