
Οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια στη Μέση Ανατολή προβλέπεται να αυξηθούν κατά 32% φέτος, μετά από μια προβλεπόμενη αύξηση 49% το 2021, δήλωσαν οι διοργανωτές του επερχόμενου Arabian Travel Market (ATM) στο Ντουμπάι, επικαλούμενοι το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC). H ATM θα πραγματοποιηθεί στο Dubai World Trade Center (DWTC) από τις 9 έως τις 12 Μαΐου.
Η Danielle Curtis, Διευθύντρια Έκθεσης ME –ATM, δήλωσε: «Αυτά τα θετικά στοιχεία θα δώσουν μια ευπρόσδεκτη ώθηση για τους επαγγελματίες του επαγγελματικού ταξιδιού και του τουρισμού σε όλη την περιοχή της Μέσης Ανατολής, καθώς οι οικονομίες σε όλο τον κόσμο αρχίζουν να χαλαρώνουν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, παρά τη διαταραχή που προκλήθηκε από την επιδημία της παραλλαγής Omicron.”
«Κατά τη διάρκεια του 2021, η αύξηση των επιχειρηματικών δαπανών για ολόκληρο το έτος αναμένεται να έχει ξεπεράσει τις δαπάνες για ταξίδια αναψυχής κατά 13%, 10% και 1% στη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και την Αφρική αντίστοιχα. Οι ειδικοί στον τομέα της αεροπορίας, μιλώντας στο ATM 2021, περίμεναν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα υστερούσαν σε σχέση με τα ταξίδια αναψυχής, αλλά αυτή η εκτιμώμενη αύξηση 32%, έρχεται πέρα από την προβλεπόμενη αύξηση κατά 49% το 2021, η οποία αν και το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά, το τμήμα επαγγελματικών ταξιδιών είναι τώρα σαφώς επιταχύνεται προς τα προ πανδημικά επίπεδα», πρόσθεσε η Curtis.
Όσον αφορά τις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια το 2021, η έκθεση κατατάσσει πρώτη την περιοχή της Μέσης Ανατολής με αύξηση 49%, ακολουθούμενη από την Ευρώπη και την Αφρική (36%), την Ασία-Ειρηνικό (32%) και την Αμερική (14%). Σύμφωνα με την έκθεση, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού θα ηγηθεί του κόσμου το 2022 με αύξηση δαπανών 41%, ακολουθούμενη από την Αμερική με αύξηση 35%, τη Μέση Ανατολή 32%, την Ευρώπη με 28% και την Αφρική με άνοδο 23%. .
«Τα επαγγελματικά ταξίδια θα είναι επίσης στο επίκεντρο φέτος στο ATM Global Stage, όπου ο κορυφαίος εμπορικός οργανισμός επαγγελματικών ταξιδιών και συναντήσεων στον κόσμο, Global Business Travel Association (GBTA), θα συζητήσει το πιο πρόσφατο περιεχόμενο και έρευνά του για επαγγελματικά ταξίδια, κατά τη διάρκεια δύο κύριων συνεδριάσεων. – «Το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών» και «Χτίζοντας ένα βιώσιμο πρόγραμμα επαγγελματικών ταξιδιών», δήλωσε.
Η έκθεση WTTC συντάχθηκε σε συνεργασία με την McKinsey & Company με την ονομασία «Προσαρμογή στην Ενδημική Covid-19: Η προοπτική για επαγγελματικά ταξίδια» και βασίζεται σε έρευνα, ανάλυση και σε βάθος συνεντεύξεις με ηγέτες ταξιδιωτικών και τουριστικών επιχειρήσεων για να μπορέσουν οι οργανισμοί να προετοιμαστούν για εταιρικές ταξίδια στη μεταπανδημική εποχή.
Η έκθεση κατέληξε στο συμπέρασμα, «…η έρευνά μας δείχνει περιθώρια αισιοδοξίας με την Ασία-Ειρηνικό και τη Μέση Ανατολή πρώτα από την αρχή».
Τώρα διανύει το 29ο έτος του και εργάζεται σε συνεργασία με το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι (DWTC) και το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι (DET) –πρώην Υπουργείο Τουρισμού και Μάρκετινγκ Εμπορίου (DTCM) – τα κυριότερα σημεία της έκθεσης ATM το 2022 θα περιλαμβάνουν, μεταξύ Άλλες, οι σύνοδοι κορυφής προορισμών επικεντρώθηκαν στις βασικές αγορές προέλευσης της Σαουδικής Αραβίας, της Ρωσίας και της Ινδίας.
Ένα νέο χαρακτηριστικό φέτος θα είναι το ATM Travel Tech. Προηγουμένως ονομαζόταν Travel Forward, η ανανεωμένη και ανανεωμένη εκδήλωση θα περιλαμβάνει το ATM Travel Tech Stage που θα φιλοξενεί σεμινάρια, συζητήσεις και παρουσιάσεις, συμπεριλαμβανομένων παρουσιάσεων από φιναλίστ στον ολοκαίνουργιο Διαγωνισμό ATM Draper-Aladdin Start-up Competition.
Το ειδικό φόρουμ ARIVALDubai@ATM θα καλύψει τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις για τουριστικούς πράκτορες και αξιοθέατα, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω του μάρκετινγκ, της τεχνολογίας, της διανομής, της ηγεσίας σκέψης και των συνδέσεων σε επίπεδο στελεχών.