Περισσότερα χρήματα για την απόκτηση ταξιδιωτικών πακέτων διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύουν οι Ευρωπαίοι μετά από τις εκλογές του Ιουνίου και την ψήφο για την αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με στοιχεία από την ContentSquare.

Φαίνεται λοιπόν ότι η Μεγάλη Βρετανία, ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός για τους Ευρωπαίους, θα υποδεχθεί περισσότερους επισκέπτες στο προσεχές μέλλον.

Τούτο προκύπτει από την ανάλυση της δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου των online τουριστικών πρακτορείων κατά τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο 2016, από την εταιρία αναλύσεων ContentSquare, η οποία διαθέτει διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία στο portofolio της.

Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση ύψους 38% στη μέση αξία αγορών για προορισμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παράλληλα οι διαδικτυακές αναζητήσεις για τους βρετανικούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά 10%, μετά την ψηφοφορία της 23ης Ιουνίου για την αποχώρηση από την ΕΕ.

Τέλος, σύμφωνα με επιπλέον στοιχεία της ContentSquare, οι αγοραστές του Ηνωμένου Βασιλείου είναι λιγότερο διστακτικοί και πιο παρορμητικοί από άλλες εθνικότητες όταν αγοράζουν ταξιδιωτικά πακέτα διαδικτυακά, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 25% λιγότερο χρόνο μεταξύ του να αμφιταλαντεύονται πάνω σε μια επιλογή και τελικά να την επιλέγουν.